Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ژاوی از ستارۀ همیشه مصدوم بارسلونا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا در نخستین روز حضورش در این باشگاه به تمجید از عثمان دمبله پرداخت و نقش او را در برنامه‌هایش کلیدی عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2017، همواره مصدوم بوده است و این باشگاه با وجود پرداخت 105 میلیون یورو نتوانسته از وی استفاده موثر نماید.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
واکنش گواردیولا به مقایسه شدن ژاوی با خودش
قرارداد دمبله تا پایان فصل با بارسلونا اعتبار دارد و برخی کارشناسان معتقد اند که تمدید با چنین بازیکنی به سود بارسلونا نیست و این باشگاه باید در زمستان برای فروش وینگر فرانسوی تلاش کند.
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا اما بر خلاف ادعاهای کارشناسان معتقد است که دمبله بازیکن با کیفیت است و تمدید با او را در صدر برنامه‌های خودش قرار داده است.
او در نخستین روز حضورش در این باشگاه به تمجید از ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و نقش او را در برنامه‌هایش کلیدی عنوان کرد.
ژاوی در مورد دمبله گفت:" از نظر من، دمبله می‌تواند به بهترین بازیکن جهان در پست خودش تبدیل شود. اما برای رسیدن به این هدف، باید با خودش کار کنم و حرف بزنم. همه چیز به او، ذهنیتش و بدنش بستگی دارد. تمدید کردن قرارداد او برای من یک اولویت است و امیدوارم بتوانیم او را حفظ کنیم."
ژاوی در حالی به حمایت از این بازیکن پرداخته است که باشگاه در روند تمدید قرارداد با وی به مشکل خورده است و این موضوع می‌تواند گره‌گشا باشد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала