Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره نیمکت‌نشین در مسیر جدایی از منچستر

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد در مسیر جدایی از شیاطین سرخ قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از این است که جسی لینگارد نتوانسته ترکیب 11 نفره سولسشر را به سود خود تغییر دهد، بیش از پیش به خروج از یونایتد در جنوری فکر می‌کند.
لینگارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
ورزش
لینگارد در آستانه خروج از یونایتد
قرارداد فعلی جسی با شیاطین سرخ در انتهای فصل به پایان می‌رسد و طبق ادعای EUROSPORT، او باب مذاکره برای خروج از الدترافورد در جنوری را گشوده است.
این گزارش مدعی است چکش‌ها که نیم فصل گذشته شاهد درخشش لینگارد در پیراهن خود بودند همچنان به حضور وی در وستهم علاقمندند.
لینگارد 28 ساله علی‌رغم اینکه آمار 2 گل و 1 پاس گل را در 8 دیداری که در این فصل برای منچستریونایتد به میدان رفته، ثبت کرده، اما تنها 68 دقیقه در لیگ جزیره فرصت حضور پیدا کرده است.
ملی‌پوش انگلیسی بار دیگر در جریان شکست 2 بر صفر مقابل سیتی تمام 90 دقیقه را روی نیمکت گذراند. لینگارد که مالکین جدید نیوکاسل نیز به جذب وی علاقه دارند آمار 35 گل و 21 پاس گل را در 218 دیداری که با پیراهن منچستریونایتد در تمامی رقابت‌هایی که به میدان رفته، ثبت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала