محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح ممکن رسید

© REUTERS / Kevin Lamarqueجو بایدن
جو بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
داده های یک نظرسنجی اخیر که به طور مشترک با دانشگاه سافولک از 3 تا 5 نوامبر انجام شد از کاهش سطح محبوبیت جو بایدن به پایین‌ترین حد ممکن خبر می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بر بنیاد تازه‌ترین نظر سنجی روزنامه USA Today و دانشگاه سافولک در بوستون آمریکا، محبوبیت جو بایدن، رییس جمهور این کشور 38 درصد کاهش یافته است.
این نظر سنجی نشان می‌دهد که محبوبیت بایدن 5 درصد پایین‌تر از نظر سنجی که دانشگاه هاروارد در پایان ماه اکتبر انجام داده بود، رسیده است.
Президент США Джо Байден на конференции ООН COP26 в Глазко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ترامپ چرت زدن بایدن در نشست گلاسکو را به تمسخر گرفت+ ویدئو
46 درصد از شرکت کنندگان این نظر سنجی بر این باور اند که بایدن به عنوان رییس جمهور، بدتر از حد انتظار عمل کرده است.
پیش از این گالوپ در نتیجه نظر سنجی خود گفته بود که میزان رضایت از رییس جمهور آمریکا در 9 ماه نخست ریاست جمهوری‌اش، بیش از 11 درصد کاهش یافته و خروج ناگهانی از افغانستان یکی از عوامل کاهش بی‌سابقه محبوبیت او گفته شده بود.
طبق آمارها محبوبیت دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین امریکا در 9 ماه نخست ریاست جمهوری اش تنها 4.4 درصد کاهش یافته بود.
این در حالی است که جو بایدن در پایان ماه اگست دستور خروج کامل نیروهای نظامیآمریکا از افغانستان را داد. نظامیان آمریکایی در پایان همین ماه پس از بیست سال جنگ در افغانستان به گونه کامل از این کشور خارج شدند.
این خروج ناگهانی نظامیان آمریکایی به دستور جو بایدن، انتقاد نظامیان و دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا را بر انگیخت. ترامپ گفت که با خروج بایدن از افغانستان، آمریکا رو به افول است. 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала