Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مراسم معارفه «ژاوی هرناندز» در نیوکمپ؛ پپ مهمان ویژۀ بارسایی‌‌ها

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
مراسم معارفه سرمربی جدید بارسلونا با حضور چهره های سرشناسی برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، با اعلام باشگاه بارسلونا، تکت‌های  اختصاص یافته برای مراسم معارفه ژاوی هرناندز، سرمربی جدید آبی اناری ها به طور کامل به فروش رفته است.
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2021
ورزش
10 مشکلی که ژاوی هرناندز باید در بارسا حل کند
طبق اعلام این باشگاه، بیش از بیست و پنج هزار نفر در این مراسم حاضر خواهند بود تا یک رکورد جدید برای معارفه هایی که در ساعت 11:30 به وقت محلی و در اواسط یک روز کاری برگزار می‌ شوند، به ثبت برسد.
در همین حال، جرارد رومرو و خاوی میگل، خبرنگاران نشریه آ اس چاپ اسپانیا که از دوستان نزدیک ژاوی هرناندز هم می باشند، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بلوگرانا و فعلی منچستر سیتی نیز یکی از مهمانان ویژه‌ی دعوت شده و حاضر در این مراسم خواهد بود تا شاهد آغاز مربی‌گری شاگرد سال‌ های نه چندان دور خود در تیم نخست بارسلونا باشد.
ژاوی پس از مدت ها روی چمن نیوکمپ پا خواهد گذاشت و با هواداران صحبت خواهد کرد. سرمربی جدید بارسلونا همراه با خوان لاپورتا قرار است در یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی هم شرکت کند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
باشگاه بارسلونا که بامداد امروز (شنبه) به‌طور رسمی خبر استخدام ژاوی تا سال 2024 را منتشر کرد. ژاوی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش از سال 2019 هدایت السد قطر را به‌عهده گرفت و در این مدت هفت قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد.
این مربی اسپانیایی بین سال‌های 1998 تا 2015 هم برای بارسلونا بازی می‌کرد و با این تیم 23 عنوان قهرمانی را تجربه کرد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала