نیروهای جبهه مقاومت ملی از آغاز نبرد با طالبان در تخار خبر دادند+ویدیو

© "https://www.facebook.comدیدار نماینده جبهه مقاومت ملی با معاون پارلمان فرانسه
دیدار نماینده جبهه مقاومت ملی با معاون پارلمان فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
حامیان جبهه ضد طالبان از آغاز نبرد با طالبان و سایر گروه های ترورستی در ولایت تخار افغانستان خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان به رهبری احمد مسعود، طی یک پیام ویدیویی از آغاز مبارزه مسلحانه علیه طالبان (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) که قدرت را در این کشور در ولایت تخار در شمال شرق کشور به دست گرفته اند، خبر دادند.  
​حامیان مسعود در پیامی ویدیویی که روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی افغانستان منتشر شد، گفتند: ما از جبهه مقاومت ملی  به رهبری احمد مسعود حمایت می کنیم و با خشونت، بی عدالتی و تروریسم طالبان و سایر گروه های تروریستی مبارزه خواهیم کرد.
در این پیام ویدیویی همچنین گفته می شود:  ما تا زمانی که میهن و مردم خود را از چنگال تروریسم آزاد نکنیم، به مبارزه ادامه خواهیم داد.
جبهه مقاومت: برای یک نظام غیر متمرکز مبارزه می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2021
جبهه مقاومت: برای یک نظام غیر متمرکز مبارزه می‌کنیم + ویدیو
طالبان در تاریخ 15 آگست سال 2021 وارد کابل شد. از آن زمان به بعد، ارائه خدمات عمومی در کشور تعطیل شده و اغلب نیروهای متخصص از کشور فرار کرده‌اند. حالا بیش از دو ماه از زمان ورود این گروه به پایتخت می‌گذرد و هنوز اکثر ادارات دولتی که خدمات عمومی ارائه می‌کردند تعطیل هستند. هر چند این گروه در تلاش است تا ارائه خدمات عمومی را به تدریج از سر گیرد اما هنوز شماری از ادارات دولتی تعطیل بوده یا آینده مبهمی پیش رو دارند. نبود سرمایه انسانی، وجود مشکلات لجستیکی و مرتبط بودن نظام ادارات مختلف دولتی با یکدیگر، از جمله چالش‌های اصلی پیش رو برای آغاز دوباره روند ارائه خدمات عمومی و بانکداری هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала