پروفایل ایلان ماسک در توئیتر تغییر کرد

© REUTERS / Mike BlakeПредприниматель Илон Маск
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
 ایلان ماسک بدون انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی، نام پروفایلش در توییتر را به «Lorde Edge» تغییر داده و همچنین موقعیتش را Tröllheim ثبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته یکی از خالقان بیت ‌کوین به نام «بیلی مارکوس»، Lorde Edge آناگرام Elder Doge است، البته به باور وی، ماسک از روی عمد چنین کاری را انجام نداده است.
انتقاد ایلان ماسک از طرح پیشنهادی امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
انتقاد ایلان ماسک از طرح پیشنهادی امریکا
گفتنی است طی روزهای گذشته مدیر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد (WFP)، «دیوید بیزلی» در مصاحبه‌ای گفته بود ایلان ماسک با اهدای تنها 2 در صد از دارایی خود، می‌توانند به مشکل گرسنگی جهانی پایان دهند.
ایلان ماسک هم در پاسخ به وی نوشت: اگر سازمان ملل ثابت کند با ۶ میلیارد دالر گرسنگی جهانی را رفع می‌کند، سهام تسلا را می‌فروشم.
این نخستین باری نیست که ، رئيس نهاد "برنامه جهانی غذا" از ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا و همچنین از جف بزوس، موسس آمازون، ثروتمندترین مردان جهان برای مبارزه با پدیده گرسنگی تقاضای کمک می‌کند.
بیزلی در ماه اکتبر پس از آنکه ایلان ماسک با پشت سرگذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شد، در یک پیام توییتری به او تبریک گفته بود.
رئیس نهاد "برنامه جهانی غذا" همچنین از رئیس شرکت تسلا درخواست کرده بود که دو درصد از دارایی خود را به امر مقابله با گرسنگی تخصیص دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала