Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیولی: شجاعت مان را یکبار دیگر نشان دادیم و هرگز عقب نشینی نکردیم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
سرمربی تیم میلان گفت که تجربه کافی برای بازی با اینتر را نداشتیم اما برابر این تیم هرگز عقب‌نشینی نکردیم.
به گزارش اسپوتنیک، میلان در دربی دلامادونینا برابر اینتر به تساوی یک بر یک رید تا فرصتی مناسب را برای صعود به صدر جدول از دست بدهد اما استفانو پیولی از این نتیجه راضی به نظر می‌رسید و دلیل آن می‌تواند پنالتی لائوتارو مارتینز که از سوی تاتاروسانو دروازه‌بان تیمش مهار شد، باشد.
اینتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
میلان 1 - اینتر 1؛  دربی جذاب و بدون برنده
استفانو پیولی پس از تساوی تیمش مقابل اینتر اظهار کرد:
«اینتر تیم قدرتمندی است و ما هم ثابت کردیم قوی هستیم. عملکرد مثبتی ارائه کردیم. به میانگین اختلاف سنی 11 بازیکن ابتدایی بین میلان و اینتر نگاه کنید. ما به زمان نیاز داشتیم تا تجربه بازی در دربی را به دست آوریم، آن اعتماد به نفس را شکل دهیم و اکنون می‌توانیم با بهترین‌های سری A مبارزه کنیم. ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما امشب دوباره شجاعت نشان دادیم و هر دو تیم فرصت برد داشتند.»
سرمربی تیم میلان خاطرنشان کرد:
«یک خطای ساده‌لوحانه در پنالتی مرتکب شدیم اما ایده‌ها و رویکردمان را حفظ کردیم تا این اتفاق را برگردانیم. می‌توانستیم بیشتر به دنبال زلاتان ابراهیموویچ باشیم، زیرا به او فرصت کافی ندادیم اما این هم درست است که برای هر توپی جنگیدیم و هرگز عقب‌نشینی نکردیم. در تمام پنج لیگ برتر اروپا، فقط ناپولی و میلان در این فصل هنوز شکست نخورده‌اند و این چیزهای زیادی را در مورد عملکرد ما نشان می‌دهد.»
پسران استفانو پیولی با تساوی 1-1 برابر اینتر ضمن حفظ صدرنشینی مشترک با ناپولی همچنان به رکورد شکست ناپذیری و فوق العاده ی خود در سری آ ادامه می دهند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала