چگونه کیف امید اوکراینی ها را می کشد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زخارووا
ماریا زخارووا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
زاخارووا: کیف با استفاده از پهپادها در جمهوری دموکراتیک دانسک، امید اوکراینی ها برای زندگی مسالمت آمیز را از بین می برد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در توضیح حادثه جدید در دانباس گفت: تنها ناظرین سازمان امنیت و همکاری اروپا حق استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه درگیری را دارند.
ترکیه برای اوکراین کشتی و پهپاد جنگی می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
ترکیه برای اوکراین کشتی و پهپاد جنگی می‌سازد
پیش از این، رودیون میروشنیک، نماینده جمهوری دموکراتیک دانسک در زیرگروه سیاسی، به اسپوتنیک گفته بود که این پهپاد که حمله آن در 6 نوامبر توسط ناظران ماموریت نظارت ویژه سازمان امنیت و همکاری اروپا (SMM) در قلمرو تحت کنترل کیف در نزدیکی منطقه ثبت شده است. خط تماس در دانباس متعلق به نیروهای امنیتی اوکراین است.
زخارووا در صفحه تلگرام خود نوشت: «ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا خود را در منطقه حمله، پهپاد را یافتند. مأموریت گفتند که انفجار در فاصله 20 تا 30 متری محل گزمه رخ داده است. اجازه دهید یک بار دیگر به شما یادآوری کنم: پهپادها در منطقه درگیری در دانباس حق دارند که باشند. فقط توسط ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا استفاده می شود.»
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود خاطرنشان کرد که کیف توافقات مینسک را نقض می کند. پاریس و برلین که از برگزاری نشست‌های در قالب نرماندی حمایت می‌کنند، دیگر نمی‌توانند وانمود کنند که متوجه رفتار افسارگسیخته رژیم کیف نمی‌شوند که باعث مرگ توافق‌های قبلی و مهم‌تر از همه، امید شهروندان اوکراینی به زندگی مسالمت‌آمیز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала