Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی پس از معرفی به عنوان سرمربی بارسا: می‌دانم در زمان سختی برگشتم و مسئولیت بزرگی دارم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012
ژاوی هرناندز  Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا، در گفت‌وگویی در مورد بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش صحبت کرد و از اهداف و پلان‌هایش برای آینده سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه بارسلونا به روز جمعه و پس از مذاکرات فشرده‌ای با باشگاه السد قطر، موفق شدند قرارداد ژاوی هرناندز را با این باشگاه فسخ کنند و او را به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم شان و جانشین رونالد کومان معرفی کنند.
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
معارفه باشکوه اسطوره؛ ورود ژاوی به نوکمپ، همراه با همسرش + عکس/ویدیو
به این ترتیب اسطوره باشگاه بارسلونا پس از 6 سال به این تیم بازگشت و سرمربی و ناجی تیم فروریخته‌ای که روزی پادشاه فوتبال جهان بود.
سرمربی جدید بارسلونا ساعتی قبل به گونۀ رسمی در ورزشگاه نیوکمپ معارفه شد و با رسانۀ باشگاه گفت‌وگویی نیز انجام داد.
ژاوی در مورد تصمیم خودش برای گرفتن هدایت بلوگرانا گفت:" این یک رویاست. از سال 2015 رویای من بازگشت به باشگاه بود. باید سخت کار کنیم. می‌خواهم هر چه زودترشروع کنم. احساس می‌کنم که بارسلونا خانه من است اما می‌دانم مسئولیت بزرگی برعهده من خواهد بود. می‌دانم که در زمان سختی به باشگاه آمدم اما احساس می‌کنم برای این چالش آماده هستم ."
وی در مورد ایده خودش و بازگشت به سیستم سابق گفت:" DNA من تغییر نکرده. ایده من بازی مثل یک قهرمان، داشتن توپ و ایجاد موقعیت و یک بارسای با سبک و ذهنیت برنده است. باید خیلی چیزها را تغییر دهیم از جمله پرسینگ و موارد دیگر."
سرمربی بارسا در مورد گذشته و شناخت کافی از بارسای فعلی گفت:" این یک مزیت است. من با این‌جا آشنا هستم. لحظات سختی خواهیم داشت اما باید متحد باشیم و همه در یک مسیر با هم باشیم . باید همه با هم متحد باشیم تا بتوانیم یکبار دیگر رویای کسب جام را داشته باشیم .مطالبات زیادی از بازیکنان دارم و به آن‌ها کمک خواهم کرد."
او در مورد مذاکرات سریع و عجله در تصمیم‌گیری نیز صحبت کرد و گفت:" خیلی سریع بود و در سه چهار روز زندگی‌ام را تغییر داد. رئیس با من تماس گرفت و گفت من انتخاب شده‌ام . غرامت وجود داشت اما همه‌ی ما به نحوی سهم خود را برای حل مشکلات انجام دادیم . خیال پردازی زیادی را می‌بینم. انتظارات بسیار بالاست و بدنبال کسب نتیجه فوری هستند. این خیال پردازی است من برای انجام این‌کار جانم را می‌دهم، اما رسیدن به نتیجه فوری توهم است."
ژاوی پیامی نیز به بازیکنان داشت و گفت:" اولین پیام من این است که من این‌جا هستم تا به آن‌ها کمک کنم. شناخت بازیکنان یک مزیت است. بوسکتس، پیکه، آلبا و تراشتگن هم‌تیمی‌های من بودند. تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه داریم. سعی می‌کنم تجربیات خودم را برای کسب عناوین به بازیکنان منتقل کنم .هدف کمک به تیم برای شناورکردن مجدد این کشتی و لذت بُردن از پیروزی است. از هواداران برای محبتی که به من داشتند سپاسگزارم. امیدوارم در پاسخ به آن موفق به کسب عناوین در سال اول شویم."
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала