Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین سرمربی منچستر از هالند می‌آید؟

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
سولسشر در حال از بین بردن تمام میراثی است که امید می رفت در منچستریونایتد به جا بگذارد
به گزارش اسپوتنیک، نتایج ضعیف شیاطین سرخ با مرد نروژی در این فصل که گل سرسبدشان، شکست با 5 گل به رقیب دیرینه یعنی لیورپول و مغلوب شدن با 2 گل مقابل همشهری خود یعنی سیتیزن ها، جایگاه او در خطر بی‌افتد.
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
فاجعه تاکتیک یونایتد در دربی؛ ستاره‌های منچستر علیه سولسشر
سران باشگاه منچستر یونایتد بعد از باخت پنج بر صفر برابر لیورپول، به دنبال اخراج اوله گونر سولشر بودند اما نداشتن برنامه‌ی مناسب برای جایگزینی او باعث شد که دست نگه دارند؛ اما بعد از باخت شیاطین سرخ مقابل منچستر سیتی، بسیاری از هواداران منچستر یونایتد خواهان تغییر هستند و اریک تن هاگ، یکی از گزینه های محبوب آن ها برای جانشینی مرد نروژی بوده است.
 سرمربی آژاکس آمستردام هالند دیدگاه هایش را درباره شیوه ای که دوست دارد تیمش بازی کند، به هیئت مدیره باشگاه منچستر یونایتد ارائه داده و گزارشات اخیر در این زمینه می گویند که او می تواند جایگزین سولشر باشد.
مربی پنجاه و یک ساله از سال 2017 در آژاکس آمستردام مشغول به کار بوده و سابقه خوبی هم داشته است؛ تا جایی که تیم را به پنج جام رسانده و در سال 2019 نیز به مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است.
این مربی با شهرتی که در ارائه‌ی سبک بازی تهاجمی داشته، باعث شده هواداران منچستر یونایتد خواهان تلاش باشگاه برای آوردن او به اولدترافورد باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала