Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل دعوت نشدن مدافع رئال به تیم ملی اسپانیا فاش شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
خاوی هرائز خبرنگار اسپانیایی فاش کرده که لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، ناچو هرناندز را به دلیل اشتباهی که برابر تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌ها انجام داد، به تیم ملی دعوت نمی‌کند.
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
ورزش
فهرست جدید تیم ملی اسپانیا؛ رئال بازهم بدون نماینده + عکس
به گزارش اسپوتنیک، در چند ماه آخر لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنان رئال مادرید به تیم ملی دعوت نمی‌کرد، اما هفته گذشته از لج‌بازی خودش گذشت و تصمیم گرفت تا کارواخال را به بازی برابر یونان و سویدن دعوت کند.
با این هم دعوت از گارسیا و عدم دعوت از ناچو سبب شد تا انتقادهایی از سرمربی لاروخا صورت گیرد و برخی از منتقدان انریکه را به داشتن دید منفی به بازیکنان رئال متهم کنند.
خاوی هرائز خبرنگار مطرح اسپانیایی اما فاش کرده که انریکه، ناچو هرناندز را به دلیل اشتباهی که برابر تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌ها انجام داد، به تیم ملی دعوت نمی‌کند و نگران است تا باردیگر این بازیکن اشتباه کند.
خاوی به کادنا سر گفته است که ناچو فرناندز در بازی لیگ ملت‌ها در سویا مقابل انگلیس داشته باعث شده تا این بازیکن از چشم لوئیز انریکه بیافتد.
در آن بازی استرلینگ در حالی گل زد که ناچو او را رها کرده بود و به سراغ هری کین رفته بود. البته روی آن صحنه مدافعان دیگری هم مقصر بودند اما انریکه ، ناچو را مقصر می دید و به همین خاطر انریکه در سال‌های اخیر همواره ناچو را از لیست خط زده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала