Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به مقایسه شدن ژاوی با خودش

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، در مراسم معارفه ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا، به مقایسه شدن وی با خودش واکنش نشان داد و گفت که بهتر است او با کس دیگری مقایسه نشود.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز، سرمربی سابق السد و اسطوره بارسلونا، امروز به صورت رسمی جانشین رونالد کومان  شد و با امضای قراردادی تا ماه جون سال 2024 هدایت بارسا را به عهده گرفت.
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
مراسم معارفه «ژاوی هرناندز» در نیوکمپ؛ پپ مهمان ویژۀ بارسایی‌‌ها
بسیاری از کارشناسان این سرمربی جوان را با گواردیولا و زیدان مقایسه می‌کنند و مدعی اند که وی دوران درخشانی در بارسلونا خواهد داشت.
در حاشیه مراسم معارفه ژاوی، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که دوران فوق‌العاده در بارسلونا داشت و امروز مهمان ویژه بارسا بود، به مقایسه شدن سرمربی جدید بلوگرانا با خودش واکنش نشان داد و گفت که بهتر است او با کس دیگری مقایسه نشود.
او به خبرنگاران گفت:" بهتر است ژاوی با من یا هیچ‌کس دیگری مقایسه نشود. باید با او خیلی صبور باشید.  دانش او از فوتبال کمک زیادی به باشگاه بارسلونا خواهد کرد."
او در ادامه افزود:" اگر لاپورتا و هیئت مدیره ژاوی را انتخاب کردند، به این دلیل است که میلیون‌ها نکته مثبت وجود دارد، نکات منفی اندکی است. او باشگاه را می شناسد و به خاطر نگاهی که به فوتبال دارد و به خاطر فداکاری اش انرژی مثبت به همراه خواهد داشت."
پپ در حال این صحبت‌ها را مطرح کرده است که ژاوی مقایسه شدن با او را مایه افتخار عنوان کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала