Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی در مورد مسی: آینده مهم است، نه بازیکنانی که دیگر با ما نیستند

© AFP 2023 / JOSEP LAGOLionel Messi- Xavi
Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز در جریان معارفه در ورزشگاه نیوکمپ، با هواداران صحبت کرد و بذر امید و آیندۀ درخشان را در دل‌ آن‌ها کاشت.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم معارفه ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، عصر امروز در حضور نزدیک با 25 هزار هواداران و مهمانان ویژه در ورزشگاه انجام شد و وی به حاضرین در ورزشگاه سخنرانی کوتاهی داشت.
در آغاز این مراسم لاپورتا به ژآوی خوشآمدگویی کرد و گفت:" خوش آمدی ژاوی. به خانه خوش آمدی. امروز یک روز بسیار احساسی است. امروز تاریخ بارسا را ​​رقم خواهد زد. زنده‌باد بارسا و زنده‌باد کاتالونیا."
در ادامه ژاوی صحبت کرد و گفت:" ازهمه شما متشکرم، نزدیک است گریه کنم. از این باشگاه و هواداران متشکرم. من یک چیز را به شما می‌گویم: ما بهترین تیم جهان هستیم. این یک لحظه احساسی برای من است، زنده‌باد بارسا، زنده‌باد کاتالونیا! بارسلونا نمی‌تواند دیگر ببازد، ما می‌خواهیم همه چیز را ببریم."
او در مورد شیوه کاری خودش گفت:" نیازی نیست با بازیکنان سخت‌گیر باشیم. ما فقط به قوانین نیاز داریم. وقتی قوانینی وجود نداشته باشد، همه چیز خراب می‌شود. وقتی وجود دارد و به آن‌ها احترام گذاشته می شود، می توانیم خیلی به خوبی به پیش برویم."
ژای در مورد مقایسه شدن با گواردیولا نیز صحبت کرد و گفت:" مقایسه شدن با پپ یک موفقیت است! او بهترین مربی در کار خودش است. اما در مقایسه با او با اختلاف زیادی شکست خواهم خورد."
سرمربی جدید بارسا در ادامه در مورد مسی صحبت کرد و گفت:" لئو مسی وقتی انتخاب شدم، به من پیام داد تا بهترین‌ها را برایم آرزو کنم. او باورنکردنی است اما مثل اتوئو، رونالدینیو و سایر ستارگان اسبق تیم دیگر‌با ما نیست. ما باید به آینده بارسا فکر کینم، نه به بازیکنانی که دیگر با ما نیستند."
وی در مورد مصدومیت‌های متوالی بازیکنان نیز پرداخت و گفت:" ما نگران مصدومیت‌ها هستیم. باید بفهمیم چه مشکلی وجود دارد. همه باید در حل این مشکل سهیم شوند، از داکتران گرفته تا مربیان بدن‌سازی. از بیرون متوجه می‌شوم که بازیکنانی هستند که فشار زیادی را احساس می‌کنند، مشکلات روانی بسیار سخت است، اما ما با آن‌ها کار خواهیم کرد. من می‌خواهم به آن‌ها کمک کنم، شخصی و حرفه‌ای، با آن‌ها صحبت کنم تا ببینم مشکل چیست؟"
ژاوی در پایان گفت که در حال حاضر روی بازی با اسپانیول متمرکز است و تمام تلاشش را خواهد کرد تا در آن دیدار به پیروزی برسد و تیم را متحد سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала