Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در اندیشۀ جذب هافبک کروات؛ اولین خرید ژاوی از اینتر می‌آید؟

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینترمیلان علاقه نشان داده است و احتمال در زمستان برای جذب وی اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در خط میانی هافبک‌های جوان و با استعداد دارد و ژاوی هرناندز که به تازگی به عنوان مربی این تیم  برگزیده شده است، می‌خواهد در کنار آن‌ها یک هافبک با تجربه و جنگنده به خدمت بگیرد تا در نبردهای تن به تن به تیم کمک کند.
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
تأثیر مثبت حضور ژاوی در بارسا؛ مدافع سویا آمادۀ پیوستن به بلوگرانا
این باشگاه به مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینترمیلان علاقه نشان داده است و گفته می‌شود که در زمستان برای جذب وی اقدام خواهد کرد.
براساس گزارش لا ریپابلیکا، قرارداد بروزوویچ 28 ساله با اینتر در ماه جون سال 2022 به پایان می‌رسد و صحبت‌ها در مورد تمدیدبه بن بست خورده است.
از همین روز سران بارسا در تلاش اند تا وی را در زمستان با مبلغ اندک به خدمت بگیرند و در صورتی که به این هدف دست نیابند، در تابستان به صورت رایگان وی را جذب خواهند کرد.
بارسا کار ساده برای جذب ستاره کروات نخواهد داشت زیرا سایر تیم‌های مطرح اروپا نیز به این بازیکن علاقه دارند و می‌خواهند وی را رایگان جذب کنند.
گفته می‌شود که ژاوی با توجه به سبک بازی این بازیکن و شباهت‌هایی که با ایوان راکیتیچ دارد، به جذب وی چراغ سبز نشان داده و احتمال دارد که نخستین خرید ژاوی از اینترمیلان به این تیم بیاید.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала