Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا یک کشتی اقیانوس‌پیما است

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، می‌گوید تاریخ بارسلونا برای مربیان و بازیکنان اغواکننده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته مراسم معارفه ژاوی هرناندز در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد تا این سرمربی جوان رسما کار خود را در باشگاه بارسلونا آغاز کند.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
واکنش گواردیولا به مقایسه شدن ژاوی با خودش
پپ گواردیولا نیز که برای تعطیلات به شهر بارسلونا سفر کرده، ژاوی را یکی از پنج بازیکن مهم تاریخ این باشگاه خطاب کرده و البته به اظهارنظر در مورد احتمال انتقال رحیم استرلینگ به بارسلونا هم صحبت کرد. سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است باشگاه بارسلونا هنوز هم می‌تواند مقصدی جذاب برای بازیکنان و مربیان باشد.
پپ در گفتگویی با نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» در خصوص شایعه علاقه مندی بارسلونا به جذب رحیم استرلینگ گفت:
«اگر بارسلونا به هر بازیکنی علاقمند باشد به دلیل زیبایی های شهر، باشگاه و تاریخچه این تیم برای همه اغوا کننده است. اما اگر بارسلونا به هر یک از بازیکنان ما علاقه‌مند باشد، متقاعد شده‌ام که می‌تواند او را جذب کند. شهر و باشگاه بارسلونا، همچنین تاریخ این باشگاه برای ما مربیان و بازیکنان همیشه بسیار اغواکننده است.»
گواردیولا در ادامه گفت:
«اگر بارسلونا به یکی از بازیکنان ما علاقه‌مند است، ماشین آلات لازم برای این کار را راه‌اندازی خواهد کرد. بارسلونا یک کشتی اقیانوس‌پیما است. بارسلونا چه خوب و چه بد، می‌تواند آنچه را که می‌خواهد انجام دهد. آنها می‌توانند همچنان باشگاهی جذاب باشند، فراتر از جذاب.»
پپ میان سال‌های 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را برعهده داشت و در آن مقطع 14 عنوان قهرمانی برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد.
بارسلونا در حال حاضر با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و با سوسیه‌داد صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد. چالش جدی ژاوی حالا در بارسلونا، بازگرداندن این تیم به روزهای اوجش خواهد بود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала