Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای شوم اوله در اولدترافورد؛ سولسشر راهی ناروی شد + عکس

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
سولسشر از فرصت ایجاد شده در بازی های ملی استفاده کرد و به خود و بازیکنانش مرخصی داد.
به گزارش اسپوتنیک، سولشر در هفته های اخیر شکست های بدی را مقابل منچستر سیتی و لیورپول متحمل شده است و دو رقیب دیرینه و در اصل دو دشمن منچستر یونایتد توانستند این تیم را شکست دهند.
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
فاجعه تاکتیک یونایتد در دربی؛ ستاره‌های منچستر علیه سولسشر
همین قضیه اعصاب هواداران شیاطین سرخ را از دست کادر فنی تیم خود و در راس آن ها سرمربی منچستر یونایتد یعنی اوله گونار سولشر به هم ریخته است.
سولسشر عصر روز گذشته با یک جت شخصی به همراه همسر و دو پسرش به فرودگاه کریستیانسوند در ناروی پرواز کرد. در واقع سولشر تصمیم گرفته که از این تعطیلات استفاده کند و به همراه خانواده خود به نروژ برود و اوقاتی را در کشور خود سپری کند تا از فشار های زیادی که در هفته های اخیر متحمل شده است، قدری فاصله بگیرد.
با انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام و عدم تمایل زین الدین زیدان به حضور در اولدترافورد، در حال حاضر تنها از رالف رانکنیگ به عنوان گزینه احتمالی یونایتد نام برده شده و اوله گونار سولسشر فعلا احتمالا از جایگاه مطمئنی در رختکن شیاطین سرخ برخوردار خواهد بود.
باید دید که او تا چه زمانی در منچستر یونایتد دوام خواهد آورد و همچنین عملکرد این سرمربی پس از فیفادی به چه شکل خواهد بود.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала