Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد ضعیف تراشتگن در فصل جاری

© AP Photoتراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در فصل جاری عملکرد فاجعه‌باری داشته و در ده بازی از رقابت‌های لالیگا، تنها دو کلین شیت داشته است.
Игрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
ورزش
دست به کار شدن نیوکاسل؛ از انتخاب سرمربی تا جذب تراشتگن
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در گذشته عادت نداشته است گل‌های زیادی در هر بازی و در طول فصل بخورد اما در این فصل اوضاع متفاوت است و حتی دروازه‌بان این تیم که در گذشته درخشان ظاهر می‌شد، عملکرد فاجعه‌بار داشته است.
مارک آندره تراشتگن که از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2017، همواره مورد تمجید قرار گرفته بود، در این فصل درخشش خوبی نداشته و در اکثر بازی‌ها دروازه‌اش باز شده است.
مارک در ده بازی از رقابت‌های لالیگا، تنها در دو بازی موفق به ثبت کلین شیت شده و در 8 بازی دیگر دروازه‌اش باز شده است.
براساس آماری که از دروازه‌بان‌های لالیگا به نشر رسیده، سنگربان 29 ساله بارسا از 46 شوت که به سمت دروازه اش شلیک شده، 18 گُل دریافت کرده است که به صورت میانگین می‌شود گفت که از هر 4 شوت یک گُل خورده است.
تراشگن در فصل جاری 28 سیو داشته که نسبت به فصل‌های گذشته بسیار کم است و قابل قبول هواداران نیست.
این بازیکن که در آغاز هفته برابر سلتاویگو در 45 دقیقه سه بار دروازه‌اش باز شد، حمایت هواداران را از دست داده است و در کنار خط دفاعی، یکی از مقصران اصلی وضعیت آشفته تیم عنوان می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала