Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی پس از وراتی، دو هافبک دیگر خود را از دست داد

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAهواداران تیم ملی ایتالیا Italy's players celebrate after the match with Wales
هواداران تیم ملی ایتالیا    Italy's players celebrate after the match with Wales - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
دو هافبک ملی پوش گرگ های رمی برای چندمین بار دچار مشکل آسیب دیدگی شدند و حضورشا در مسابقه‌ی روز جمعه آتزوری مقابل سوئیس نامشخص است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرتو مانچینی تایید کرد که لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو، دو ستاره باشگاه رم، نمی توانند در بازی‌های ملی پیش‌رو ایتالیا را همراهی کنند‌.
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
ورزش
تمایل بوفون به بازگشت به تیم ملی ایتالیا
پس از انجام نخستین جلسه تمرینی تیم ملی ایتالیا برای حضور در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو به دلیل مصدومیت اردوی آتزوری را ترک کردند و دانیله کاتالدی و متئو پسینا جانشین این دو بازیکن صدمه دیده شدند.
سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص مصدومیت این دو بازیکن تیمش گفت:
«فکر می کنم پلگرینی و زانیولو امروز به خانه بازگردند. وضعیت نیکولو بارلا را هم ارزیابی خواهیم کرد، اما به نظر نمی رسد که اوضاع او خیلی جدی باشد. ما آنها را با دو هافبک جایگزین خواهیم کرد. همچنین حالا در حال تصمیم‌گیری در مورد این هستیم که چه کسانی جایگزین آنها شوند.»
این در شرایطی است نیکولو بارلا، جورجو کیلینی، چیرو ایموبیله و آلساندرو باستونی نیز به صورت انفرادی به تمرین پرداختند.  شاگردان روبرتو مانچینی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ابتدا در ایتالیا به مصاف تیم ملی سوئیس خواهد رفت و پس از آن با ایرلند شمالی بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه C مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала