Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین پیام ژاوی به بازیکنان بارسا: به خود باور داشته باشید

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا، در نخستین روز حضورش در این باشگاه از بازیکنان خواست تا به خود و توانایی‌های خود باور داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز امروز به عنوان جانشین رونالد کومان کار خودش را در باشگاه بارسلونا به صورت رسمی آغاز کرد و ستاره‌های این تیم را برای نخستین بار تمرین داد.
با آن که در نخستین جلسه تمرینی ژاوی اکثر ستاره‌‌های این تیم حضور نداشتند، اما با آن هم وی سخنرانی کوتاهی در پایان تمرین داشت و از ستاره‌های تیمش خواست تا به خود و توانایی‌های خودش باور داشته باشند.
ژاوی گفت:" باید به خودت ایمان داشته باشید. آنچه در ویگو (مقابل سلتاویگو) رخ داد نمی‌تواند برای شما اتفاق بیفتد. شما باید همیشه هوشیار باشید؛ نمی‌توانید در نیمه اول با نتیجه 3-0 جلو بروید و در نهایت به تساوی برسید."
پس از ژاوی لاپورتا نیز صحبت کرد و به بازیکنان بارسا گفت:" ما آماده‌ایم تا برای تمام جام‌های بجنگیم. لیگ دور از دسترس نیست و باید تلاش کنیم تا بارسای همیشگی را به هواداران نشان دهیم."
در جلسه تمرینی امروز بازیکنان مصدومی مانند جرارد پیکه، مارتین بریتویت، اریک گارسیا، آنسو فاتی و عثمان دمبله نیز حضور داشتند و ژاوی از این بازیکنان خواسته بود تا سخنان وی را بشنوند و همه در کنار هم باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала