Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلید تغییرات در بارسلونا با ورود ژاوی

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا پس از معارفه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی جدید این تیم، به همکاری‌اش با دو عضو کادر فنی خود پایان داد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا که روز گذشته در مراسمی رسمی  در ورزشگاه نوکمپ، ژاوی هرناندس را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، بلافاصله دست به تغییراتی در کادر فنی این تیم زد.
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ورزش
حمایت ژاوی از ستارۀ همیشه مصدوم بارسلونا
ژاوی به دلیل وضعیت وخیم مصدومان بارسلونا در فصل جاری، قصد دارد تغییراتی در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا ایجاد کند. به نظر می رسد که حتی پیش از شروع اولین جلسه تمرینی بارسلونا زیر نظر ژاوی، این تغییرات آغاز شده اند.
طبق گزارش «رادیو کاتالونیا»، باشگاه بارسلونا اقدام به کنار گذاشتن آلبرت روکا مربی بدنساز و خوانخو برائو فیزیوتراپیست از کادرفنی این تیم کرده است. در مورد جانشینان این افراد هم نام هایی مطرح شده اند.
 به نظر می رسد که قرار است فیزیوتراپ جدید بارسلونا، کارلس نوگیرا باشد. نوگیرا در السد با ژاوی همکاری داشته و از اعتماد کامل وی برخوردار است. به دستور ژاوی همچنین خائومه مونیل نیز از کادر پزشکی تیم فوتسال بارسلونا به تیم فوتبال می آید.
جانشین آلبرت روکا به عنوان مربی بدنسازی هم ایوان تورس خواهد بود. تورس در هم به مانند نوگیرا در السد قطر عضوی از کادر ژاوی بوده است.  بارسلونا در حال حاضر 11 مصدوم دارد و همین موضوع سبب شده تا ژاوی در همین بدو بازگشتش به این تیم به عنوان سرمربی مصمم به ایجاد تغییراتی در این دو پست حساس شود.
از سوی هم گزارش‌های منتشر شده که مدیران باشگاه بارسلونا از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستند و به این منظور در حال بررسی گزینه برپایی اردوی پیش‌فصل در کشور استرالیا هستند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала