Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی رونالدو از یونایتد در پایان فصل

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
در قرارداد رونالدو بندی وجود دارد که براساس آن این ستاره پرتگالی می‌تواند در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو تابستان گذشته تصمیم گرفت تا از یوونتوس جدا شود و به باشگاه سابق خود منچستریونایتد برگردد.
Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
احتمال دیدار رونالدو با اسطورۀ فوتبال ایران در لیسبون + عکس
این ستاره پرتگالی فکر می‌کرد وضعیت شیاطین سرخ با توجه به جذب واران و سانچو، بهتر از یوونتوس است و می‌تواند در کنار ستاره‌هایی که در الدترافورد حضور دارند، قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سایر جام‌های داخلی لیگ انگلیس را کسب کند.
وضعیت اما مطابق انتظار وی پیش نرفت و شیاطین سرخ پس از شکست‌های سنگین برابر لیورپول و منچسترسیتی، با 17 امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
یونایتد اگر همین طور ادامه دهد، احتمال دارد در پایان فصل از صعود به لیگ قهرمانان باز بماند و این موضوع می‌تواند موجب جدایی رونالدو شود.
این موضوع را نشریه اکسپرس بیان کرده و مدعی است که در قرارداد رونالدو بندی وجود دارد که در صورت عدم راه‌یابی منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا، او می‌تواند در پایان فصل  الدترافورد را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.
از آنجایی که تا پایان فصل لیگ برتر انگلیس زمان زیادی باقی مانده است و رونالدو نیز روی فُرم است، امکان بیرون شدن یونایتد از وضعیت فعلی متصور است و اگر چنین شود، کریستیانو دوست دارد تا برای سال‌های طولانی در الدترافورد بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала