Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان شایعات؛ حضور راموس در تمرینات گروهی پی‌اس‌جی

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع فعلی پاریسن‌جرمن، امروز پس از چندین ماه در تمرینات گروهی این تیم اشتراک کرد و به شایعات به وجود آمده پایان داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به پاریسن‌جرمن پیوست اما تا حالا موفق نشده تا نخستین بازی رسمی خود را برای این باشگاه انجام دهد.
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2021
ورزش
شایعه فسخ قرارداد راموس با پی‌اس‌جی تکذیب شد
راموس که در زمان پیوستن به این باشگاه مصدوم بود، چند بار در آستانۀ بازگشت به میادین قرار گرفت اما مصدومیت او بار دیگر تشدید پیدا کرد و ستاره سابق رئال موفق نشد تا پا به توپ شود.
با توجه به همین موضوع رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که باشگاه پی‌اس‌جی در تلاش است تا قرارداد راموس را فسخ کند و با همکاری با او پایان دهد.
راموس اما امروز پس از مدت‌ها در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد تا به شایعات پایان بخشد و نشان دهد که قادر به بازی است و از مصدومیت رهایی یافته است.
راموس حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد و می‌تواند دو هفته کامل به دلیل فیفا دی تمرین کند و با آمادگی کامل به میادین بازگردد.
در صورتی که راموس بار دیگر مصدوم نشود، این بازیکن به احتمال بسیار زیاد به بازی برابر نانت پس از بازی‌های ملی دعوت خواهد شد و می‌تواند دقایقی را به میدان برود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала