Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا باعث لغو تمرینات گروهی تیم ملی آلمان شد

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان
تیم ملی آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
تمرینات گروهی تیم ملی فوتبال آلمان در احتمال شیوع ویروس کرونا امروز لغو شد.
به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان ملی پوش پس از پایان مسابقات این هفته باشگاهی در اروپا در اردوی تیم‌های ملی حاضر شده اند تا برای برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی آماده شوند.
تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany - Sweden - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
ورزش
رسمی؛ تونی کروس از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد
هانسی فلیک،سرمربی تیم ملی فوتبال المان در حالی که بازیکنان مورد نظرش را به ترکیب ماناشافت دعوت کرده، اکنون گزارش‌ها می‌رساند که آزمایش انجام شده از این بازیکنان، برایند یک آزمایش مثبت بوده است.
طبق گزارش‌ها، نیکولاس زوله با وجود آنکه دو دوز واکسن کرونا نیز گرفته بود، بار دیگر به این بیماری دچار شده است. این دومین بار است که زوله به کرونا دچار می شود. به احتمال فراوان تا ساعاتی دیگر آزمایش‌های مجدد از بازیکنان گرفته خواهد شد و زوله نیز به قرنطینه فرستاده می شود.
همین اتفاق باعث شده است تا مسئولان تیم ملی آلمان تصمیمات احتیاطی اتخاذ کنند و در حالی که جلسه درون تیمی روز گذشته اردوی مانشافت لغو شد، حالا تمرین گروهی امروز بازیکنان نیز کنسل شده است و بازیکنان به طور انفرادی در هتل تمرین خواهند کرد.
باید منتظر ماند و دید آیا مسئولان تیم ملی آلمان موفق می شوند مانع از شیوع کرونا در اردوی تیمشان شوند یا نه و به جای زوله نیز چه بازیکنی به تیم ملی دعوت خواهد شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала