Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخاب سخت سرمربی تیم ملی انگلیس بین دو مدافع آماده برای سمت راست

© REUTERS / LAURENCE GRIFFITHSتیم ملی انگلیس در یورو 2020 Soccer Football - Euro 2020 - Semi Final - England v Denmark - Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates scores their second goal with teammates
تیم ملی انگلیس در یورو 2020   Soccer Football - Euro 2020 - Semi Final - England v Denmark - Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates scores their second goal with teammates  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
گرت ساوتگیت خوش سانس است که الکساندر آرنولد و رییس جیمز را در اختیار دارد اما انتخاب از میان این دو مدافع کار را برای سرمربی سه شیرها سخت ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها ریس جیمز در چلسی و الکساندر آرنولد در لیورپول، در سمت راست خط دفاع خوش می‌درخشند و ضمن دفاع خوب و سنجیده، برای هم‌تیمی‌های شان پاس گُل می‌سازند و در امر گُلزنی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.
داشتن چنین مدافعانی آرزوی هر سرمربی است و گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بسیار خوش شانس است که هر دو بازیکن را در اختیار دارد و می‌تواند از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده کند.
حضور همزمان این دو مدافع اما مشکل‌ساز نیز است و سرمربی نمی‌داند که از کدام یکی در ترکیب ثابت استفاده کند.
براساس گزارش میرر، این دو مدافع که در حال حاضر به تریپیر و واکر ترجیح داده شده اند و در تمرینات نیز بسیار خوب بوده اند و ساوتگیت از درخشش این دو بازیکن سرگیچه گرفته است و نمی‌داند کدام یکی را در ترکیب ثابت قرار دهد.
تیم ملی انگلیس دو بازی مهم برابر آلبانی و سن مارینو در پیش دارد و احتمالاً گرت ساوتگیت در یکی بازی از جیمز و در بازی دیگر ازآرنولد استفاده خواهد کرد تا به هر دو بازیکن بازی برسد و راضی باشند.
اما مشکل اساسی جام جهانی 2022 قطر است و سرمربی سه شیرها 4 مدافع آماده در این پُست دارد و باید دو مدافع را با خودش به جام جهانی ببرد و قطعاً آن زمان به صورت جدی کار برای ساوتگیت سخت خواهد شد زیرا فشار رسانه‌ها و هواداران سنگین خواهد بود و انتقادهای زیادی نیز پس از انتخاب صورت خواهد گرفت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала