Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین تصمیم ژاوی در بارسا؛ ممانعت پیکه از حضور در تلویزیون

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
ژاوی برای اجرای برنامه منظم و سختگیرانه‌اش به عنوان مربی جدید بارسا وقت تلف نکرد و به جرارد پیکه در یک برنامه تلویزیونی اجازه حضور نداد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بر اساس اطلاعات Cadena Cope، سرمربی جدید بارسا جرارد پیکه را از حضور در یک برنامه تاک شو ممانعت کرد. این مدافع با حضور در ال هورمیگوئرو موافقت کرده بود که هفته آینده از آنتن 3 پخش می‌شود اما او مجبور شد مصاحبه را لغو کند.
در زمان معارفه با مطبوعات در روز دوشنبه، ژاوی یک سخنرانی قوی داشت و بر لزوم بسیج مجدد باشگاه در بحبوحه بحران مالی و ورزشی تاکید کرد. یکی از اولین نقاط داغ برای هافبک سابق رابطه او با بازیکنانی است که در زمان ترک باشگاه در سال 2015 شریک او بودند.
حالا اما ژاوی نشان داد که جرارد پیکه جزو ستاره‌هایی ست که به نظر می‌رسد زیر تصمیم ژاوی خواهد بود که همراه خواننده کلمبیایی شکیرا - با پروژه‌های فراوان - اغلب در رویدادهای عمومی مختلف غیر مرتبط با دنیای فوتبال ظاهر می‌شود. وضعیتی که مطابق با ماموریت ژاوی نیست.
ژاوی نمی‌خواهد بازیکنانش روی چیزی غیر از بارسا و آینده نزدیک خود تمرکز کنند. او در زمان تصدی مسئولیت‌اش توضیح داد:
"نیازی به سخت گیری نیست. او در مورد وضع قوانین است، مانند هر شرکت یا باشگاهی. وقتی قوانین را وضع کردیم، موفق شده‌ایم. بنابراین ما باید حرفه‌ای تر از همیشه باشیم. ما استانداردهایی را برای دستیابی به بهترین عملکرد تعیین خواهیم کرد."
ژاوی اولین جلسه تمرین جمعی خود را در روز سه شنبه انجام داد. به گفته چندین رسانه اسپانیایی، او قبلاً قوانین متعددی مانند حضور در مرکز تمرینی در ساعت 9:30 صبح و بازگرداندن جریمه‌های تاخیر یا نقض قوانین خانه را وضع کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала