Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا گوش به فرمان ژاوی؛ دمبله تمدید می‌کند؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا می‌خواست روشن کند که به عثمان دمبله اعتماد دارد و از باشگاه خواسته تا قرارداد این ستاره را که تابستان آینده به پایان می‌رسد، تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا در مراسم معارفه‌اش بسیار واضح ظاهر شد که از آن جمله تمدید قرارداد عثمان دمبله برای او اولویت دارد. او می‌داند که از نظر فرم، می‌تواند "در موقعیت خود بهترین در جهان باشد." خوان لاپورتا متوجه این موضوع شد و او با شنیدن جمله مربی جدیدش با خنده پاسخ داد: "پیام دریافت شد."
به گفته آدریا آلبتس روزنامه نگار SER Catalunya می‌گوید: "منابع بارسا احساسات مثبتی را منتقل می‌کنند. آنها اذعان می‌کنند که مذاکرات ادامه دارد و پیشرفت قابل توجهی حاصل نشده اما اراده برای دستیابی به توافق وجود دارد و به نظر خوب می‌رسد. مذاکرات ادامه دارد و دمبله می‌خواهد ادامه دهد."
این بازیکن فرانسوی که قراردادش در 30 جون 2022 به پایان می‌رسد، از زمانی که به تیم بلوگرانا آمده است، شرایط سختی را تجربه می‌کند. بارسلونا پس از بازی وی مقابل دینامو کیف در اوکراین در تاریخ 2 نوامبر، چند روز بعد گزارش داد که این بازیکن دوباره مصدوم شده است. حالا با آمدن ژاوی به نیمکتس دمبله امیدوار است بهترین نسخه خود را بازیابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала