برکناری چندین نیروی طالبان در کندز از وظایف‌ شان

© https://twitter.com چندین نیروی طالبان در کندز از وظایف ‌شان بر کنار شده‌اند
 چندین نیروی طالبان در کندز از وظایف ‌شان بر کنار شده‌اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
کمیسیون تصفیه صفوف نیروهای طالبان در ولایت کندز به فعالیت آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، کمیسیون تصفیه صفوف نیروهای طالبان در نخستین مأموریتش شماری از منصوبان نیروهای این گروه را که استفاده‌ جو و فرصت‌طلب خواند می‌شدند، از وظایف‌شان برکنار کرده است.
تیرباران دو نظامی پیشین از سوی جنگجویان گروه طالبان در تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
تیرباران دو نظامی پیشین از سوی جنگجویان گروه طالبان در تخار
مطیع‌الله روحانی، رییس اطلاعات فرهنگ کندز، روز چهارشنبه، نوزدهم عقرب، می‌گوید که این کمیسیون به منظور شناساسی و برکناری افراد استفاده‌جو، فرصت‌طلب، مردم‌آزار و سرکش از سوی رهبری حکومت سرپرست طالبان ایجاد شده است.
به گفته روحانی، اعضای کمیسیون تصفیه صفوف طالبان، متشکل از نماینده‌گانی از وزارت‌ امور داخله، وزارت دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی می‌باشد.
رییس اطلاعات و فرهنگ کندز می‌فزاید که این کمیسیون در نخستین روزهای مأموریتش چندین تن را از ولسوالی‌های خان‌آباد و مرکز ولایت کندز شناسایی و سبک‌دوش کرده است.
 در همین حال، شماری از شهروندان کندز از این اقدام طالبان خرسند هستند و می‌گویند که پیش از این اعضای گروه طالبان به دلیل دشمنی‌های شخصی به نام‌های مختلف مردم را به قتل می‌رساندند.
گفتنی است که اخیراً قتل‌های مرموز نظامیان پیشین و فعالان جامعه مدنی در کندز و ولایات دیگر انجام می‌شود که سبب افزایش نگرانی مردم از امنیت جان‌شان شده است.  
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала