Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌خبری به ژاوی؛ آنسو در آستانه بازگشت

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
آنسو فاتی ستاره اسپانیایی بارسلونا می‌تواند در کمتر از سه هفته دیگر در دسترس باشد تا اولین بازی خود زیر فرمان ژاوی هرناندز را انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز در مورد آنسو فاتی 19 ساله خبرهای خوبی دریافت کرده است و آن این‌که این بازیکن که شنبه گذشته در بالایدوس از ناحیه عضله همسترینگ پای چپ‌اش دچار آسیب دیدگی شد، می‌تواند در کمتر از سه هفته در اختیار مربی بارسا قرار گیرد.
بارسا هیچ پیش بینی‌ای در مورد احتمال غیبت مُهاجم جوانش در زمان استراحت ارائه نکرد. اما رسانه‌ها خبر داده بودند که او تا چهار یا شش هفته از زمین‌های بازی دور خواهد بود. در منفی‌ترین بخش این براکت زمانی، سال 2021 تقریباً برای آنسو به پایان می‌رسید، زیرا در صورت 6 هفته دوری و با در نظر گرفتن این‌که در 20 دسامبر لیگ تا جنوری 2022 متوقف می‌شود، فاتی نمی‌تواند تا سال آینده بازی کند.
با این حال، همانطور که موندو دیپورتیوو تأیید کرده، میزان مصدومیت مهاجم به اندازه روزی که او آن را متحمل شد جدی تلقی نمی‌شود و در نهایت تا کمتر از سه هفته تحت فرمان ژاوی قرار خواهد گرفت.
مُهاجم بارسا در حال حاضر بخش خوبی از توانبخشی پس از آخرین عمل زانو را به دستور خوان انجام داده و این بار دوباره به مشاوره او نیاز داشته است. با توجه به توانایی گلزنی این مهاجم، بازگشت آنسو یکی از بهترین اخباری است که ژاوی می‌تواند دریافت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала