Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس با درآمد خالص 6 میلیونی در رختکن پاریس

© REUTERS / SUSANA VERAسيرخيو راموس
سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
سرخیو راموس در پی‌اس‌جی شش میلیون یورو خالص در هر فصل دستمزد می‌گیرد که او را به یکی از بزرگترین دستمزد گیرندگان پاریسی بدل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس از پاریسن‌جرمن سالانه 6 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد. (پس از کسر مالیات و هزینه) و یکی از بزرگترین بازیکنانی است که در رختکن پاریس دستمزد فوق العاده دریافت می‌کند و هر ماه حدود 1 میلیون یورو درآمد ناخالص دارد.
راموس که در ابتدای جنوری گذشته به صورت رایگان از رئال مادرید به پاری‌سن‌جرمن آمد، پس از کسر مالیات و هزینه، رقم خوبی را به جیب می‌زند.
این مبلغ کمی کمتر از 7 میلیون یوروی جانلوئیجی دوناروما است که در تابستان امسال نیز بدون کمک هزینه نقل و انتقالات جذب شد. این پاداش، مدافع 35 ساله اسپانیایی را که برای قرارداد دو ساله در پایتخت استخدام شده، در محدوده بالای رختکن پاریس قرار می‌دهد، زیرا هر ماه حدود یک میلیون درآمد برای او تضمین می‌کند.
سرخیو راموس مانند همه بازیکنان تابستانی در پاریس، پاداش امضای قرارداد را دریافت نکرد، همانطور که معمولاً وقتی یک باشگاه پولی برای انتقال بازیکن جدیدش به کارفرمای سابق‌ش نمی‌پردازد، معمول است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала