Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای بازگشت آلوز به خانه در حال تحقق

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
دنی آلوز این هفته با سران بارسا ملاقات خواهد کرد تا در مورد بازگشت‌اش در جنوری آینده صحبت کند. در حالی‌که از سپتامبر او بازیکن آزاد است.
به گزارش اسپوتنیک؛ ایده بازگشت دنی آلوز 38 ساله به باشگاه بارسلونا از سر گرفته می‌شود.
از سپتامبر گذشته و زمانی که قرارداد این مدافع راست برزیلی با باشگاه سائوپائولو فسخ شد، بازیکن آزاد بوده و مایل است به باشگاه کاتالانی بازگردد، باشگاهی که در سال 2016 ترک کرد. رسانه UOL Esporte گفته که قرار است این هفته وی با مقامات بارسا ملاقات کند تا در مورد خرید احتمالی در جنوری صحبت کند.
بر اساس گزارش‌ها، هر دو طرف علاقمند به یک همکاری جدید هستند، اما جزئیات توافق هنوز نامشخص است. پس از پایان ماجراجویی او با سائوپائولو، آلوز برای یافتن یک چالش جدید، ترجیحاً در برزیل تلاش کرد. او حتی با فلومیننزه مذاکره کرد اما مذاکرات با بارسا می‌تواند برنامه‌های او را تغییر دهد.
بازگشت احتمالی همچنان منوط به مسائل قراردادی و مالی است، اما همچنین موضوع قدردانی از ژاوی که این هفته به عنوان مربی منصوب شد، دخیل است. دومی، در نگاه اول کاملاً با این ایده که شریک سابقش در صفوف تیمش باشد، هماهنگ است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان اخیراً سیگنال‌های مثبتی در این زمینه ارائه کرده است.
در هشت فصل حضور در بارسا (2008-2016)، این ملی پوش برزیلی (119 بازی ملی، 8 گل) 23 عنوان قهرمانی کسب کرده است. او در سال 2016 باشگاه را به صورت آزاد ترک کرد و تجربیاتی را در یوونتوس (2016-2017)، پاریسن‌جرمن (2017-2019) و سپس سائوپائولو (2019-2021) تجربه کرد. هدف نهایی این بازیکن بازی در جام جهانی 2022 قطر است. او پس از دو سال غیبت در سپتامبر گذشته انتخاب شد و حتی صد و نوزدهمین بازی خود را مقابل پرو انجام داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала