سخنرانی 15 ساعته در پارلمان شیلی به دلیل دیرکردن یک وکیل

© Depositphotos.com / Progatنماینده پارلمان شیلی به دلیل دیرکردن همکارش به مدت 15 ساعت سخنرانی کرد
نماینده پارلمان شیلی به دلیل دیرکردن همکارش به مدت 15 ساعت سخنرانی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
دیرکردن نماینده پارلمان شیلی همکارش را وادار ساخت به مدت 15 ساعت سخنرانی کند.
به گزارش اسپوتنیک، وبسایت ایستگاه رادیویی BioBio Chile  اعلام کرد که هایمه نارانخو، نماینده حزب مخالف سوسیالیست در پارلمان شیلی ، تقریباً 15 ساعت در مورد استیضاح سباستین پینیرا، رئیس جمهور این کشور سخنرانی کرد تا منتظر همکار خود که دیر به این جلسه رسید چون در آخرین ساعات قرنطینه خود به خاطر ابتلا به کرونا را می گذارد.
خاطرنشان می شود که نارانخو گزارش 1300 صفحه‌ای خود را از اول تا آخر خواند و پارلمان در تمام این مدت تنها دو وقفه 15 و 20 دقیقه‌ای اعلام کرد.
مردم شیلی لغو قانون اساسی دوران پینوشه را جشن گرفتند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2020
مردم شیلی لغو قانون اساسی دوران پینوشه را جشن گرفتند
 این نماینده پارلمان  سخنرانی خود را در ساعت 10:24 صبح دوشنبه  به وقت مخلی آغاز کرد و در ساعت 01:24 بامداد روز سه شنبه  به وقت محلی به پایان رساند. نارانجو در طول سخنرانی خود دو بار توسط پزشک معاینه شد.
از آنجایی که این نماینده اینقدر طولانی سخنرانی کرد ، همکارش، جورجیو جکسون، نماینده دیگر مجلس که تا 9 نوامبر در قرنطینه بود، موفق شد به جلسه رسیده  و به استیضاح رئیس جمهور رأی دهد. رأی او می تواند نقش تعیین کننده ای در نتیجه رای گیری داشته باشد.
براساس تحقیقات رسانه ای، رئیس جمهوری شیلی متهم به فروش یک پروژه معدنی چند میلیونی دلاری و در چارچوب معافیت های مالیاتی شده است.
پینیرا علاوه بر اقدام به فروش معدن دومینگا در جزایر ویرجینیای انگلیس به دلیل جرائم رشوه خواری و فسادهای مالیاتی تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала