Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مهاجم زیر رادار بارسا برای ژاوی در جنوری

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
لاپورتا بازار نقل و انتقالات را دنبال می‌کند و سه مهاجمی را در نظر دارد که مناسب ژاوی برای جنوری می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز در حال حاضر اولین روزش را به عنوان مربی بارسلونا سپری کرده و مشخص است که برای او اولویت ماه جنوری چیست. مربی جدید خواهان جذب یک مهاجم مرکزی است که بتواند به شکل دادن ایده فوتبالی که او قصد دارد در بارسا پیاده کند، کمک کند. خوان لاپورتا بازار نقل و انتقالات را دنبال می‌کند تا ژاوی را راضی سازد و در حال حاضر سه نام را در دستور کار دارد تا در ماه‌های آینده با آنها مذاکره کند.
مصدومیت کان آگوئرو و برایتویت به این معناست که اولویت بارسلونا این است که یک مهاجم معتبر را برای نیم فصل دوم قرض بگیرد.
به نقل از روزنامه مارکا، لاپورتا می‌خواهد بازیکنی به دلخواه ژاوی هرناندز پیدا کند و در حال حاضر سه بازیکن دارد که با مربی سازگاری دارند.
هر سه نام مهاجمانی هستند که سابقه قوی در تیم‌های مطرح اروپا دارند. رحیم استرلینگ، تیمو ورنر و ادینسون کاوانی؛ سه شماره 9 هستند که مدیریت ورزشی بارسلونا در دستور کار قرار دارد و سرمربی جدید بارسا دوست دارد.
ژاوی اولین جلسه تمرینی خود را به عنوان مربی بارسلونا انجام داد و می‌خواهد قوانینش را از روز اول اعمال کند. پس از معارفه و اولین سخنرانی، سرمربی بلوگرانا در اولین جلسه تمرینی فرماندهی را بر عهده گرفت و شروع به رول پروژه خود کرد.
بازیکنان موجود تیم اول به اضافه کوماس، میکا مارمول، آلوارو سانز، از آبده، جوتگلا، آراندا و آخوماخ، از بارسا B اولین کسانی بودند که به دستور ژاوی حضور یافتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала