Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: هفتمین توپ طلا برای من دیوانه کننده خواهد بود

© AFP 2023 / FRANCK FIFEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی در مصاحبه‌ای در اول نوامبر نظرش در مورد توپ طلای امسال ارائه کرد و احتمال کسب این جایزه برای هفتمین بار را "دیوانه کننده" توصیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم بازی در تیم ضعیف بارسلونا در فصل گذشته همچنان مسی درخشید و گل‌زنی کرد و سپس به عنوان کاپیتان آرجانتین در تابستان قهرمان کوپا آمریکا شد. او هر دو جوایز توپ طلا و کفش طلا را به دست آورد و اگرچه در محیط جدیدش در پاریسن‌جرمن طبق انتظار ظاهر نشده اما این بازیکن 34 ساله محبوبیت زیادی برای بردن دوباره توپ طلا دارد. اما جالب این‌جاست که مسی در مورد شانس خود برای برنده شدن از سوی فرانس فوتبال مطمئن نیست و اگر در صدر جدول قرار نگیرد، خیلی هم عصبانی نیست.
به گزارش میرر، مسی در مصاحبه‌ای با اسپورت اعتراف کرد: "اگر صادق باشم، فکر نمی‌کنم بتوانم آن را برنده شوم. بزرگترین جایزه من چیزی بود که توانستم با تیم ملی به دست بیاورم. پس از جنگیدن بسیار برای آن دستاورد، بهترین جایزه را گرفتم."
مسی اضافه کرد: "اگر توپ طلا را به دست بیاید، به معنای بردن یک توپ دیگر، فوق العاده خواهد بود. من قبلاً به یکی از اهداف بزرگم رسیده‌ام. برای اتفاقی که افتاد بسیار خوشحالم و اکنون که هر آنچه باید بیفتد، اتفاق می‌افتد."
آخرین برنده شدن توپ طلا برای مسی در سال 2019 اتفاق افتاد و او قبلاً در مورد رقابت قوی برای جایزه امسال صحبت کرده، نام هم تیمی‌های وی نیمار و کیلیان امباپه و همچنین روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در آن است.
مسی به فرانس فوتبال گفت: "در تیم من دو نفر هستند که به راحتی به آنها رای می‌دهم: نیمار و کیلیان امباپه و سپس رابرت لواندوفسکی که به تازگی سال خوبی را پشت سر گذاشته و کریم بنزما که عالی بود."
روزنامه نگاران فوتبال، مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی همگی در رای دادن به توپ طلا که اولین بار در سال 1956 معرفی شد، حرفی برای گفتن دارند.
برنده بخش 2021 اواخر این ماه در 29 نوامبر در تئاتر دو شاتله پاریس معرفی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала