Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا مانه و صلاح بایرنی نشدند؟

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
یک نشریه آلمانی افشا کرد که مدیران بایرن مونیخ در گذشته فرصت به خدمت گرفتن دو ستاره فعلی لیورپول در خط حمله را از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه بیلد آلمان، بایرن مونیخ در گذشته فرصت و شانس جذب هر دو ستاره‌ی فعلی لیورپول در خط حمله را داشته که از دست داده است.
محمد صلاح و سادیو مانه، دو ستاره‌ی فعلی لیورپول به ترتیب از آ اس رم و ساوتهمپتون راهی تیم قرمزپوش بندر لیورپول شدند و اکنون به یکی از بهترین بازیکنان اروپا و ستون های تیمشان تبدیل شده اند.
طبق این گزارش، در سال های گذشته هر دوی این بازیکنان به باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد شدند که بنا به دلایلی، مدیریت باشگاه مونیخی با جذب آن ها موافقت نکرد.
​بین سال های 2015 تا 2017 محمد صلاح چندین بار به بایرن مونیخ پیشنهاد شده بود اما این پیشنهاد هیچ گاه توسط باشگاه آلمانی جدی گرفته نشد چرا که سران تیم و کادر مربیگری وقت تیم از ارائه ضمانت لازم برای تایم بازی به ستاره‌ی مصری خودداری کردند.
سادیو مانه نیز در سال 2014 می توانست از تیم سالزبورگ راهی بایرن مونیخ شود اما قیمت بیست و سه میلیون یورویی آن زمان جهت خرید مانه بیست و دو ساله، برای باشگاه باواریایی بیش از حد به نظر می رسید. این اتفاق، باعث پیوستن مانه به ساوتهمپتون شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала