Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: "بازی با مودریچ و کروس یک امتیاز است"

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
کاسمیرو که با ESPN مصاحبه کرده در موارد مختلف باشگاه رئال مادرید صحبت کرده است. این بازیکن همچنان در باره بازی کردن کنار کروس و مودریچ و نیز تفاوت آنچلوتی با زیدان توضیح داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کاسمیرو قبل از پیوستن به تیم ملی برزیل با ESPN مصاحبه کرد. هافبک مادریدی در گفتگو با رسانه‌ آمریکایی از بنزما، وینیسیوس یا مثلث تاریخی که با کروس و مودریچ تشکیل می‌دهد صحبت کرده است.
مثلث با کروس و مودریچ:
"این یک امتیاز است که سال ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می‌کنم تنها زمانی که یک روز تمام شود، مقیاس آنچه را که توانسته‌ام بسازم داشته باشم. بازی کردن با لوکا مودریچ و تونی کروس یک امتیاز است. من از این واقعیت که مدت زیادی با آنها بازی کردم قدردانی می‌کنم و به نوه‌هایم می‌گویم که توانستم با دو بازیکن استثنایی، دو الگوی فوتبال بازی کنم."
 
کانته یا کاسمیرو؟
"ترجیح می‌دهم به آن پاسخ ندهم، اما می‌خواهم به یاد داشته باشیم که کانته با وجود این‌که بازیکنی فوق‌العاده است در پُست متفاوت برای چلسی بازی می‌کند، با آزادی حمله بیشتر، و اولین هافبک دفاعی جورجینیو. همچنین باید به یاد داشته باشیم که بازیکنان دیگری مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این نقش حضور دارند. اما به دلیل این‌که از من به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد می‌شود، خوشحالم و به کار خود ادامه می‌دهم تا بیشتر و بیشتر پیشرفت کنم."
وینیسیوس:
"آنچه می‌توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین زمان خود را سپری می‌کند، یک مرحله خاص و او همچنین جوان است، او پتانسیل رشد بالایی دارد."
بنزما:
"بازی در کنار کریم بنزما یک افتخار است و من واقعا از او برای بردن توپ طلا حمایت می‌کنم."
آنچلوتی و زیدان:
"هر مربی روش کار خود را دارد و خوشبختانه ما به خوبی با روش کارلو تطبیق می‌دهیم، همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام دادیم. اما من می‌خواهم به ویژه یک نکته را برجسته کنم که جذابیت زیادی از آنچلوتی دارد: او مردی 62 ساله است که بیش از 40 بازیکن در فوتبال دارد و قبلاً همه چیز را فتح کرده است، اما عزم او برای پیروزی و این‌که هر روز با تمام تجربیاتش به ما بیاموزاند، باورنکردنی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала