اعلام "جنگ مردمی" علیه ویروس کرونا در چین

© AP Photoاعلام "جنگ مردمی" علیه ویروس کرونا در چین
اعلام جنگ مردمی علیه ویروس کرونا در چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
  در شمال شرق چین، "جنگ مردمی" علیه ویروس کرونا راه اندازی شده و برای اطلاع رسانی در مورد منابع این ویروس جایزه ای نقدی نیز اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از گلوبال تایمز، مقامات شهر هیلونگ جیانگ چین برای کسانی که از داشتن علائم ویروس کرونا به ادارات اطلاع دهند و نتیجه آزمایش شان نیز مثبت تشخیص شود،100 هزار "یوان" جایزه تعیین کرده اند. ویروس کرونا در چین و کشورهای دیگر رو به گسترش است.
  دولت ابراز اطمینان کرد: "امید است که عموم مردم بتوانند فعالانه در ردیابی ویروس و ارائه داده ها مشارکت کنند."
این در حالی است که پیشتر از ثبت  93 مورد ابتلا به ویروس کرونا در چین گزارش شد.
چین به امریکا: به دستکاری سیاسی منشاً ویروس کرونا پایان دهید	 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2021
چین به امریکا: به دستکاری سیاسی منشاً ویروس کرونا پایان دهید
بر اساس این گزارش ‌در موارد جدید 16 مورد وارداتی 77 مورد مربوط به ولایت های ه وبی، گانسو، هیلونگ جیانگ و منطقه مغولستان داخلی اعلام شده است.
در منطقه چانگ پینگ پکن هم محدودیت ها بیشتر شده مراکز آموزشی ومراکز خرید تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند ومسئولان بهداشتی از مردم ساکن در مجتمع های مسکونی خواستند در صورت نداشتن‌ کار ضروری از منزل خارج نشوند.
آخرین موج کرونا که سویه غالب آن «دلتا» است به 20 ولایت سرزمین اصلی چین رسیده است و موارد ابتلا گسترده‌تر از زمان شیوع این ویروس برای نخستین بار در ووهان در سال 20019 است. نزدیک به 800 مورد ابتلایی در سه هفته گذشته ثبت شده است.
پیش ازاین دولت چین از مردم خواسته است تا اقدام به ذخیره مواد غذایی کنند. این فراخوان پس از آن اعلام شد که دولت تصمیم گرفت با موج محدود همه‌گیری که در کشور دیده شده مبارزه کند و احتمال می‌رود به دلیل محدودیت‌های وضع شده در این راستا، در زنجیره تامین مواد غذایی نیز اختلال‌هایی بوجود آید.
در اطلاعیه‌ای که اخیرا در سایت وزارت بازرگانی چین منتشر شد، از خانواده‌ها خواسته شد تا مقداری از مایحتاج اولیه خود را برای رفع نیازهای روزمره و شرایط اضطراری ذخیره کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала