Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت رئیس فوتبال فرانسه از بنزما: کریم از تیم ملی حذف نمی‌شود

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
کریم بنزما بدون توجه به رأی دادگاه ورسای؛ در مورد اخاذی از تیم فرانسه حذف نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که دادگاه کریم بنزما به دلیل اخاذی از هم‌تیمی سابق‌اش متیو والبوئنا ادامه دارد، نوئل لو گرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه ای با لو پاریسین تایید کرد که وی از تیم ملی فرانسه حذف نخواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: "انتخاب کننده همیشه مسئول تماس‌های خود خواهد بود و با توجه به تحریم‌های قضایی احتمالی مستثنی نخواهد شد. حتی اگر حکم حبس تعلیقی دریافت کنید، حق دارید نسبت به آن اعتراض کنید. بنابراین این‌که آیا آنها در ماه‌های آینده دعوت شوند یا نه، به روند قضایی مرتبط نخواهد بود."
وی افزود:
"هرگز دخالت نمی‌کنم که بگویم بنزما را در انتخابی قبول نداریم. پس از آن، این به دشان بستگی دارد که به این فکر کند که آیا از نقطه نظر ورزشی، آیا او برای دعوت شدن به خروس‌ها مناسب است یا خیر."
 
رئیس فدراسیون درباره آینده دشان به عنوان سرمربی تیم ملی پس از جام جهانی قطر اظهار داشت:
"اگر فرانسه به جام جهانی صعود کند، آینده دشان به هیچ وجه تغییر نمی‌کند. ما به اندازه کافی نزدیک هستیم تا در زمان مناسب در مورد آینده شان صحبت کنیم. اما نه در برنامه‌های من است که او را تمدید کنم و نه در برنامه شما. او را بعد از جام جهانی تمدید کنیم؟ نمی دانم. خود دشان گفت که دوست دارد مربی یک باشگاه شود. او 50 سال ریاست فدراسیون را برعهده نخواهد داشت. مگر این‌که جام جهانی خیلی خوبی داشته باشیم و او به من بگوید که می‌خواهد بماند، من کسی نیستم که او را رد کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала