مشاهده هواپیمای کشف آمریکا در نزدیک مرز روسیه

CC BY 2.0 / U.S. Air Force photo/Master Sgt. Scott Wagers / مشاهده هواپیمای کشف آمریکا در نزدیک مرز روسیه
 مشاهده هواپیمای کشف آمریکا در نزدیک مرز روسیه    - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
هواپیمای شناسایی E-8C نیروی هوایی آمریکا در فاصله 35 کیلومتری از مرز روسیه بر فراز دریای سیاه پرواز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ وزارت دفاع روسیه آمده است: «در تاریخ 9 نوامبر، در فاصله زمانی 14:15 تا 19:28، یک فروند هواپیمای شناسایی و کنترل ضربتی E-8S نیروی هوایی آمریکا بر فراز دریای سیاه کشف شد.
هواپیما های کشف روسیه در نزدیک الاسکا دیده شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2018
هواپیما های کشف روسیه در نزدیک الاسکا دیده شدند
این هواپیما که از پایگاه هوایی رامشتاین در آلمان پرواز کرده بود بود، به مدت 5 ساعت و 13 دقیقه در حریم هوایی دریای سیاه قرار داشت. حداقل نزدیک شدن آن به مرز روسیه تا فاصله  35 کیلومتری بود".
روز قبل، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که پنتاگون در حال مطالعه دریای سیاه به عنوان صحنه عملیات نظامی احتمالی در صورتی است که کی‌یف راه‌ حل نظامی برای درگیری در دونباس تدوین کند. علاوه بر این، این وزارتخانه خاطرنشان کرد که هدف از اقدامات واشنگتن "توسعه نظامی قلمرو اوکراین" است.
پیش از این در اواخر اکتبر، ناوشکن پورتر و ناو فرماندهی نیروی دریایی آمریکا مونت ویتنی وارد دریای سیاه شدند. آنها در تمرینات متحدان ناتو و شرکای آنها شرکت خواهند کرد. پس از ورود آنها، روسیه مانورهایی را برای جستجو و انهدام زیردریایی های دشمن فرضی انجام داد. دو کشتی ضد زیردریایی "یِیسک" و "کاسیموف" نیروی دریایی روسیه  و همچنین یک هلیکوپتر کا-27 ام در آنها حضور داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала