Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممنوعیت لیگ برتری‌ها از کمک به بی‌خانمان‌ها!

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
لیگ برتر به باشگاه‌ها اجازه نداده است که لباس‌های خارج از خانه خود را در بازی‌های خانگی در "باکسینگ دی" به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بخش‌های خیریه و پناهگاه بی‌خانمان‌ها بپوشند.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیگ برتر به باشگاه‌ها اجازه نداده است که لباس‌های خارج از خانه خود را در بازی‌های خانگی بپوشند تا با آن در باکسینگ دی برای بخش خیریه و پناهگاه بی‌خانمان‌ها کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند.
گفته می‌شود که شلتر در 26 دسامبر جزئیات مفصلی را برای 9 باشگاه لیگ برتری که در خانه بازی می‌کنند در مورد مسئله بی خانمان‌ها و نحوه کمک آنها ارسال کرده است.
قرار بود پیراهن‌های خانگی استفاده نشده و توسط بازیکنان امضا شود و سپس به حراج گذاشته شود.
سخنگوی لیگ برتر گفت: "لیگ برتر هر فصل تعداد زیادی درخواست از خیریه‌ها دریافت می‌کند، اما ما نمی‌توانیم همه آنها را به صورت متمرکز حمایت کنیم. باشگاه‌ها حق دارند از اهداف خیریه حمایت کنند و ما باشگاه‌ها را به انجام این کار تشویق می‌کنیم، مشروط بر این‌که با قوانین لیگ برتر مطابقت داشته باشد."
لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام و وستهام از جمله تیم‌هایی هستند که در روز باکسینگ دی در خانه بازی می‌کنند. اسکای اسپورتس نیوز مدعی شده که EFL، با این حال مشکلی با مشارکت باشگاه‌ها در کمپین ندارد.
اسامه بوتا، مدیر کمپین ها در شلتر، گفت: "ما معتقدیم خانه به معنای همه چیز است. ما می خواهیم از قدرت مثبت فوتبال در کریسمس، و ارتباط مشترک خود با خانه برای افزایش آگاهی در مورد بی خانمانی و آنچه می‌توانیم استفاده کنیم. همه برای مبارزه با آن انجام دهید. از زمان شروع همه‌گیری، بیش از 180000 خانوار خانه‌های خود را از دست داده‌اند و بی‌خانمان شده‌اند - بسیاری از آنها خانواده‌هایی هستند که فرزندانشان در خوابگاه‌های موقت مخفی شده‌اند. به همین دلیل است که ما با مردم در سراسر جامعه فوتبال صحبت کرده‌ایم تا #NoHomeKit را راه‌اندازی کنیم."
وی اضافه کرد: "بدون لباس خانگی یک کمپین ساده برای باکسینگ دی است که در آن باشگاه‌ها و هواداران رنگ خانه خود را با لباس خارج از خانه یا لباس سوم خود عوض می‌کنند. این به شدت حمایت آنها را از همه کسانی که امروز خانه‌ای امن ندارند نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است تیم‌ها، بازیکنان و هواداران به #NoHomeKit بپیوندند و با ما همکاری کنند تا به کسانی که در زمستان امسال واقعیت‌های سخت بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند، کمک کنند. همه کسانی که در #NoHomeKit مشارکت دارند، می‌توانند با گرد هم آوردن کل جامعه فوتبال برای مبارزه با وضعیت اضطراری مسکن، کار خاصی انجام دهند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала