Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در آستانه خروج قطعی از یونایتد؛ با هزینه یا رایگان؟

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
در انگلیس باورمندی به وجود آمده که پل پوگبا دیگر برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جدایی پل پوگبا یک واقعیت به نظر می‌رسد و مصدومیت او در تیم ملی فوتبال فرانسه این بازیکن را تا جنوری از زمین دور نگه می‌دارد.
پوگبا که در ناحیه ران راست دچار پارگی عضله شده و حداقل 2 ماه را از میادین دور می‌باشد، می‌توانست آخرین بازی خود را به عنوان بازیکن منچستریونایتد انجام دهد.
با توجه به ضرب الاجل تعیین شده توسط خدمات پزشکی 'شیاطین سرخ'، این بازیکن فرانسوی در جنوری به میادین بازی بازخواهد گشت و در آن زمان می‌تواند به تیم دیگری برود.
همانطور که مینو رایولا قبلاً گفته بود "همه چیز آرام است و خبری نیست" و واقعیت این است که هافبک هنوز با یونایتد تمدید نکرده است. گفتگوها در مورد آن به طور کامل متوقف شده و به نظر می‌رسد همه چیز نشان می‌دهد که پل پوگبا زودتر از تئاتر رویاها بیرون خواهد شد.
رسانه "سان" مدعی شده که سران یونایتد از سیرکی که پوگبا را احاطه کرده خسته شده‌اند. به طور دقیق‌تر از نماینده او مینو رایولا. بنابراین مدیر منچستریونایتد بیش از حد مایل است که قراردادش را به پایان برساند و در صورت لزوم به او اجازه دهد به عنوان بازیکن آزاد برود. بدون شک این امر درهای زیادی را به روی بازیکن در بازار نقل و انتقالات باز می کند، زیرا انتقالی با هزینه صفر فراتر از دستمزد او خواهد بود.
با توجه به موضوع، صداهای متعددی علیه این بازیکن بلند شده است. یکی از آنها پل اسکولز کهنه کار اسطوره واقعی باشگاه بود که گفت: "او 35 ساله خواهد شد و به کارهای احمقانه خود ادامه خواهد داد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала