Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل‌زن وایکانو تمدید می‌کند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Colombia's Radamel Falcao, left, struggles for a ball with unidentified England's player during extra time of the World Cup Round of 16 soccer match between Colombia and England, at the Spartak Arena, in Moscow, Russia, July 3, 2018.
Colombia's Radamel Falcao, left, struggles for a ball with unidentified England's player during extra time of the World Cup Round of 16 soccer match between Colombia and England, at the Spartak Arena, in Moscow, Russia, July 3, 2018.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
عضو شوید
رادامل فالکائو برای یک فصل دیگر با رایووایکانو تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه آ اس مدعی شده که این بازیکن کلمبیایی برای یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد. او در هشت بازی پنج گل زده اما حالا به دلیل مصدومیت از چند بازی به دور خواهد بود.
همچنان برنامه ال‌چرینگیتو تأیید کرده که رادامل فالکائو در فصل آینده بازیکن رایو وایکانو خواهد ماند. فالکائو پس از ورود به جنوب پایتخت اسپانیا، یک سال دیگر به صورت اختیاری در رایو خواهد بود. حالا بعد از عملکرد خوبش در یک سوم اول فصل، مشخص است که این مهاجم باید یک فصل دیگر را ادامه دهد. این بازیکن کلمبیایی یکی از قهرمانان اصلی در شروع خوب فصل رایو وایکانو است که پس از یک سوم اول لیگ تیم‌اش را تا جایگاه ششم لالیگا بالا کشیده است.
این مُهاجم شروع و تعویض‌های متناوب را با آندونی ایراولا آغاز کرده که تلاش‌ها و دقایق خود را در جستجوی بهترین عملکرد ممکن با حداکثر احتیاط مدیریت می‌کند تا در بازی‌های آینده کمترین آسیب را متحمل شود.
او که در 8 بازی 334 دقیقه بازی کرده و 5 گل به ثمر رسانده، از این میان اکثریت آنها کلیدی برای باشگاه وایکاس بوده‌اند. او در مقابل اتلتیک برای پیروزی در سن مامس گلزنی کرد، در خانه مقابل کادیز یک گل زد و همچنین گلی را به ثمر رساند که باعث پیروزی در وایکاس مقابل بارسلونا (1-0) شد. گل‌هایی که سبب شده تا وایکاس تلاش نماید این بازکن را حفظ نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала