Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد عجیب نوازندۀ بریتانیایی از فوق ستاره پرتگالی

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
یک نوازنده و آهنگ‌ساز بریتانیایی انتقاد عجیبی از فوق ستاره پرتگالی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رختکن شیاطین سرخ علیه سولسشایر شده است و این مربی نروژی برای ماندن در تیم کار بسیار سختی پیش رو دارد.
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
احتمال جدایی رونالدو از یونایتد در پایان فصل
منچستر یونایتد در تابستان خریدهای بزرگی داشت. کریستیانو رونالدو، رافائل واران و سانچو بازیکنان سرشناسی بودند که مدیران یونایتد برای جذب آنها رقم های بسیار بالایی را پرداخت کردند.
باوجود جذب این سه ستاره بزرگ و در اختیار داشتن تیمی بسیار قدرتمند اما شیاطین سرخ در فصل جاری لیگ جزیره نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است.
یکی از ویژگی‌های به خصوص رونالدو قدرت رهبری او بوده است. این ویژگی فوق ستاره پرتگالی اما با انتقاد تند راد استورات، نوازنده بریتانیایی مواجه شده است. این نوازندۀ بریتانیایی به این باور است که رونالدو نباید نقش مربی را ایفا کند و این یک بی احترامی است. استورات گفت:
استورات در این باره گفت:«این برایم آزاد دهنده است که می بینم او به نوعی جایگزین اوله گوار سولسشر می‌شود. باید این کار را متوقف کرد چرا که بی احترامی است. در واقع اینکه او هم یک مربی است و هم یک بازیکن. اگرچه رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و همه جای زمین حضور دارد.»
منچستریونایتد بعد از دو شکست برابر لیورپول و منچسترسیتی حالا در همین اوایل فصل امیدهای خود را برای قهرمانی کمرنگ می بیند چرا که تیم اوله گنار سولسشر در حال حاضر 11 امتیاز از  صدرنشین یعنی چلسی فاصله دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала