Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیاران سرمربی جدید بارسا معرفی شدند + عکس

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
دستیاران ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا معرفی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، با اعلام باشگاه بارسلونا تونی لوبو، اسکار هرناندز، دیوید پرتس، خوزه رامون د لا فوئنته، ایوان تورس، سرخیو آلگره و سرجیو گارسیا به عنوان دستیاران جدید ژاوی هرناندز معرفی شده‌اند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
کلید تغییرات در بارسلونا با ورود ژاوی
بیشتر اعضای کادر فنی فعلی باشگاه با ژاوی در السد همکاری داشته‌اند و اکنون باید در آزمونی سخت و مأموریتی غیرممکن، خود را نشان دهند.
این مربی 41 ساله که روز دوشنبه به طور رسمی از سوی باشگاه بارسلونا و در حضور 9 هزار و 400 نفر در ورزشگاه نوکمپ به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد، از روز سه‌شنبه کارش را در این تیم با کادر فنی مخصوص به خود آغاز کرده است.
بارسلونا که در حال حاضر با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا ایستاده است و با سوسیه‌داد صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد، پس از پنجره بازی‌های ملی فعلی، در تاریخ 29 عقرب پذیرای اسپانیول خواهد بود. این نخستین تجربه حضور ژاوی روی نیمکت آبی‌واناری‌ها به‌عنوان سرمربی خواهد بود.
در تصویر زیر کادر فنی ژاوی هرناندس 41 ساله را مشاهده می‌کنید که به ترتیب از چپ به راست عبارتند از: تونی لوبو (آنالیزور)، اسکار هرناندس (دستیار سرمربی - برادر ژاوی)، داوید پراتس (آنالیزور)، دلا فونته (مربی دروازه‌بان‌ها)، ایوان تورس (مربی بدنساز)، سرخیو آلگره (دستیار سرمربی) و سرخیو گارسیا (آنالیزور).
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала