Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط ستاره فرانسوی منچستر برای ماندن در الدترافورد

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
هافبک فرانسوی منچستریونایتد برای ادامه حضور در این تیم شرط گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، پوگبا که از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در سال 2016 روزهای پرفراز و نشیبی را در منچستریونایتد تجربه کرده است، به تازگی دچار مصدومیتی از ناحیه ران پای راست شده که او را مجبور به ترک اردوی تیم ملی فرانسه کرده است.
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2021
ورزش
پیام پوگبا به طرفداران یونایتد: بزودی با قدرت برمی‌گردم
قرارداد این هافبک فرانسوی و 28 ساله منچستریونایتد در تابستان سال آینده با این باشگاه تمام می شود و باتوجه به مذاکرات طولانی مدت، طرفین هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. پس پل پوگبا دستمردی به اندازه رونالدو طلب کرده و در این صورت حاضر است در یونایتد باقی بماند.
در همین رابطه، اما نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شد مهم ترین دغدغه این بازیکن بحث دستمزد بوده و در صورت توافق در مورد حقوق قرارداد جدید، این بازیکن مشکلی با ماندن در اولدترافورد نخواهد داشت.
این ستاره فرانسوی در حقیقت می خواهد با قرارداد جدید خود تبدیل به پر درآمدترین بازیکن لیگ برتر شده و دستمزدی در حدود 500 هزار پوند دریافت کند.
هم اکنون کریستیانو رونالدو با دستمزد 510 هزار پوندی در رتبه اول قرار دارد و کوین دی بروین با 400 و داوید دخیا با 370 هزار پوند در رتبه های بعدی قرار دارند.
این در حالیست که تعلل مینو رایولا مدیربرنامه‌های پوگبا برای ارائه پاسخی قطعی به شیاطین سرخ در خصوص آینده بازیکن سابق یوونتوس سبب شده است که کاسه صبر مدیران من‌یونایتد لبریز شود.
از یوونتوس به عنوان راغب‌ترین مشتری پوگبا یاد می‌شود و این در حالیست که پاری‌سن‌جرمن و رئال مادرید هم در گذشته نسبت به جذب این بازیکن تمایل نشان داده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала