Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی و استرلینگ در رادار بارسا؛ کاتالان‌ها هر دو را در جنوری می‌خواهد

عضو شوید
شرایط ادینسون کاوانی و رحیم استرلینگ ستاره‌های لیگ برتری انگلیس، از سوی بارسا برای ماه جنوری مورد بررسی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مصدومیت مهاجمان اصلی باعث شده که بلوگرانا در یک سوم پایانی فصل با مشکل مواجه شود و هیچ یک از سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله یا آنسو فاتی نتوانسته‌اند آماده باشند.
از این رو طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، بارسلونا ممکن است برای تقویت خط حمله‌اش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی وارد بازار شود و برای این کار رحیم استرلینگ و ادینسون کاوانی را زیر نظر گرفته است.
پس از ورود جک گریلیش از استون ویلا در تابستان گذشته، استرلینگ جایگاه‌اش را در منچسترسیتی از دست داده است. ملی پوش انگلیسی در این فصل تنها در سه دوئل لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. استرلینگ در مجموع 700 دقیقه در 15 بازی در زمین حضور داشته که در این 15 بازی دو گل زده و چند پاس گل نیز به ثبت رسانده است.
استرلینگ در مصاحبه‌ای در اجلاس Business of Sport US FT در نیویورک در ماه اکتوبر گفت: "اگر فُرصتی برای رفتن به جای دیگری وجود داشت، در این لحظه آماده آن بودم."
در سوی دیگر در منچستریونایتد نیز کاوانی برای کسب جایگاه‌اش با رونالدو می‌جنگد.
اگرچه کاوانی احتمالاً از قبل می‌دانست که این فصل در منچستریونایتد نقش اصلی را نخواهد داشت، اما پس از بازگشت کریستیانو رونالدو این ملی‌پوش اروگوئه‌ای تنها در دو بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده است.
کاوانی چند بازی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد اما پس از بازگشت به میادین مجبور شد برای جایگاهی در حمله با ستاره پرتگالی که 9 بار در 13 بازی گلزنی کرده، رقابت کند.
اوله گونر سولشیر در تلاش خود برای عقب نشینی از انتقادات و بازگشت به مسیر پیروزی پس از شروع آرام فصل، از سیستم 4-2-3-1 به سیستم 3-5-2 در برابر تاتنهام تغییر مکان داد و کاوانی را در بازی قرار داد تا در کنار رونالدو در حمله بازی کند.
ملی پوش اروگوئه‌ای اولین گل خود را در این فصل مقابل اسپرز به ثمر رساند، اما در بازی بعدی مقابل آتالانتا نیمکت نشین شد و به دلیل مصدومیت در دربی منچستر از میادین دور شد. کاوانی که برای به دست آوردن زمان بازی در یونایتد تلاش می‌کند، می تواند شانس خود را در جای دیگری امتحان کند و برای تیم بارسلونا که به بازیکنانی نیاز دارند که به خاطر آخرین نقطه مقابل دروازه برجسته باشند، مناسب خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала