Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اضافه شدن سرخیو در راموس تایم به تمرینات پاریس+عکس

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید که در تابستان گذشته با اتمام قرارداد خود با رئال مادرید راهی پی اس جی شد، اکنون بالاخره پس از مدتی طولانی توانست در تمرینات پی اس جی حضور پیدا کند.
به گزارش اسپوتنیک، هواداران پی اس جی انتقادات زیادی به سرخیو راموس داشتند چرا که گفته می شود او دستمزد نسبتا بالایی در پاریسن جرمن می گیرد اما از زمانی که به این تیم پیوسته است، به طور مداوم مصدوم بوده است و حتی یک بازی هم برای تیم فرانسوی انجام نداده است.
اکنون راموس در تمرینات پی اس جی حضور پیدا کرده است و تصاویر حضور او در تمرین تیم پاریسی منتشر شده است و همین قضیه هواداران پی اس جی را امیدوار می کند چرا که ممکن است راموس پس از این فیفادی، بالاخره اولین بازی خود را برای پاریسن ژرمن انجام دهد و این طلسم پنج ماهه را بشکند چرا که 5 ماه است که خبری از او در میادین فوتبال نیست و خیلی ها سرخیو راموس را فراموش کرده اند.
​حتی برخی هم معتقد بودند که راموس با وجود آگاهی از مصدومیت خود راهی پی اس جی شده و قرارداد خوبی با آن ها بسته است و بدین ترتیب سر این تیم را کلاه گذاشته است.
حواشی زیادی پیرامون این قضیه ایجاد شده بود و گفته می شد که ممکن است قرارداد راموس با پی اس جی فسخ شود اما اکنون او به تمرینات برگشته است و باید دید که اولین بازی او چه زمانی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала