برای نجات بشریت باید شهرهای زیرزمینی ساخت

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر برای نجات بشریت باید شهرهای زیرزمینی ساخت
برای نجات بشریت باید شهرهای زیرزمینی ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
:Dezeen بخاطر نجات بشر از تغییرات آب و هوایی باید شهرهای زیرزمینی ایجاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک،lenta.ru  خبر داده است که دنیس کریستین اشمید، فینالیست کانکور Dezeen Redesign the World اعمار شهری زیرزمینی را پیشنهاد نموده است که در آن بشریت بتواند از خود در برابر تغییرات آب و هوایی محافظت کند.
مطماطه شهری زیر زمینی در تونس+عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2018
مطماطه شهری زیر زمینی در تونس+عکس
ابتکار اشمیت شهر غار نامیده شد. مجموعه ای از مناطق مسکونی بزرگ است که در اطراف بحیره ها در عمق چند ده متری زیر زمین واقع شده است. معماری ساختمان ها شبیه کولوسئوم خواهد بود. سقف ها قرار است به سیستم تهویه مجهز شوند. بنابراین، مردم قادر به کشت محصولات خواهند بود. شهروندان از طریق مترو در ولسوالی ها تردد خواهند کرد.
به گفته نویسنده این پروژه، مشکلات آب و هوایی، از جمله مشکلات طبیعی، می تواند مردم را وادار کند که به دنبال مکان های جدید برای زندگی باشند. «تغییر آب و هوا و در نتیجه افزایش تعداد بلایای طبیعی، ما را وادار خواهد کرد که به دنبال فضاهای جایگزین برای زندگی باشیم. اشمیت توضیح داد که شهرها باید از طوفان ها، گردبادها و افزایش دما محافظت شوند.
سپتامبر 2021، معمار دانمارکی و بنیانگذار BIG، Bjarke Ingels، همراه با کارآفرین مارک لورت، تصمیم گرفتند شهری جدید به نام Telos را در وسط بیابان ایالات متحده بسازند. پنج میلیون نفر می توانند در مساحت به وسعت 150 هزار هکتار (بیش از 60.7 هزار هکتار) زندگی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала