Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل زیر تیررس سرمربی تاتنهام؛ گرت برای سومین بار لیگ برتری می‌شود؟

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی تاتنها با رد کردن ادن هازارد، قصد دارد تا گرت بیل را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که آنتونیو کونته علاقمند است که گرت بیل را در زمانی‌که قرارداد ستاره ولزی تابستان آینده به پایان می‌رسد، به تاتنهام بازگرداند.
اگر اسپرز مهاجم رئال مادرید را به خدمت بگیرد، بیل برای سومین بار به تیم لیگ برتری ملحق خواهد شد، زیرا او قبل از پیوستن به رئال، قرار داد با این تیم داشت و سپس فصل گذشته به تاتنهام قرض داده شد.
به گفته ادواردو ایندا روزنامه نگار اسپانیایی، کونته پیش از این امکان جذب بازیکن سابق‌اش، ادن هازارد را رد کرده، زیرا سرمربی ایتالیایی معتقد است که این ملی پوش بلجیمی از میزان کار کافی برخوردار نیست.
ایندا به ال چیرینگیتو گفت: "دنیل لوی دوست دارد یک بازیکن رئال مادرید را جذب کند، اما بازیکنی که همیشه مصدوم است. او می‌خواست ادن هازارد را به خدمت بگیرد اما کونته به او نه گفته زیرا او را از زمانی که سرمربی چلسی بود می‌شناسد و می‌گوید که شدت کمی دارد و سخت‌کوش نیست."
جالب‌ترین چیز بازیکنی است که کونته از لوی خواسته است به لندن برود، گرت بیل است.
قرارداد بیل تا پایان فصل اعتبار دارد اما در زمستان او آزاد نخواهد بود. ملی پوش ولزی در 34 دوئلی که فصل گذشته در دومین دوره حضورش در تاتنهام حضور یافت، 16 گل و 3 پاس گل به ثبت رساند.
بیل به دلیل مصدومیتی که او در اوایل فصل 2021/22 دچار شد و او را از میادین دور کرده، در این فصل برای رئال مادرید حضور نداشت. با این حال وینگر 32 ساله برای بازی‌های ملی در نوامبر به تیم ملی ولز پیوسته و انتظار می‌رود او در چند هفته آینده برای رئال به میادین بازگردد. در همین حال، هم آینده او و هم آینده ادن هازارد نامشخص است، زیرا رئال مادرید قصد ندارد تابستان آینده قرارداد بیل را تمدید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала