Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقدیر کمیتۀ ملی المپیک از مدال‌آوران مسابقات بین‌المللی تکواندو G1 پاکستان

تکواندوکاران افغانستان
تکواندوکاران افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
کمیتۀ ملی المپیک افغانستان از مدال‌آوران تکواندوی افغانستان در مسابقات بین‌المملی تکواندو G1 پاکستان تقدیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های بین‌المللی تکواندو G1 پاکستان روز گذشته پایان یافت. در این دوره از رقابت ها 422 تکواندو کار از 15 کشور جهان در قالب 36 تیم شرکت کرده است که از افغانستان 19 تکواندو کار حضور داشتند.
تکواندوکاران افغانستان در مسابقات بین المللی پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
1 مدال طلا، 3 نقره و 2 برونز، حاصل حضور افغانستان در مسابقات بین‌المللی تکواندو G1 پاکستان + عکس
این رقابت ها که در آن افغانستان هفت مدال به شمول طلا کسب کرد، از ششم ماه جاری آغاز و در نهم ماه جاری پایان یافت. این ورزشکاران امروز به کشور بازگشتند و کمتیۀ ملی المپیک افغانستان از دستاوردهای آنان تقدیر کرد.
مرتضی صالح در وزن سوم چهار پاکستانی، یک مصری و یک آلبانیایی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. محمد اشرف شکران، رامش حسینی، حکمت الله زین هرکدام نقره و جواد زازی، عاطف الله یعقوبی و شهرام خاکسار مدال برنز را کسب کردند.
انجینیر نظرمحمد مطمئین، سرپرست کمیته ملی المپیک و ورزش در این مراسم گفت:«تلاش ورزشکاران قابل تقدیر است و اولین مدال طلا را پس از قانون IAA برای کشور به ارمغان آوردند.»
سرپرست کمیته ملی المپیک گفت که او در تلاش است تا از این ورزش بیشتر حمایت کند و ورزشکاران را تشویق کند تا فعالیت های خود را در افغانستان در اولویت قرار دهند.
در این مراسم داکتر نجیب الله سکندر رییس فدراسیون تکواندو از حمایت رهبری امارات اسلامی طالبان از ورزش، ایجاد فضای شکوفایی و ارائه تمرینات بدنی به ورزشکاران در بازگشت تشکر کرد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала