Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی کریکت؛ آسترالیا با حذف پاکستان فینالیست شد + عکس

CC0 / / توپ کریکت Cricket ball
توپ کریکت Cricket ball - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
عضو شوید
تیم ملی آسترالیا با شکست داد پاکستان گام به دیدار نهایی جام جهانی 20 آوره کریکت گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ دومین دیدار نیمه نهایی مسابقات جام جهانی 20 آوره کریکت از شامگاه امروز میان دو تیم ملی کریکت آسترالیا و پاکستان راه اندازی شد و سرانجام آسترالیایی‌ها با تفاوت 5 ویکت برنده شدند و حریف زیلاندجدید در دیدار نهایی شدند.
این دیدار که در ورزشگاه بین المللی دبی برگزار شد طی آن قرعه را آسترالیا برد و انتخاب توپ اندازی کرد.
پاکستانی‌ها که روی توپ زنان و توپ اندازان خود حساب ویژه داشتند، طی 20 آور با از دست دادن 4 بازیکن، 176 دوش را هدف گذاشتند. در این بخش رضوان 67، فخر زمان 55 و برابر اعظم 39 دوش انجام دادند در حالی‌که میشل استارک 2، کامینز و زامپا هر کدام یک ویکت به دست آوردند.
در سوی مقابل تیم آسترالیا به توپ زنی پرداخت و با درخشش وارنر، مارکوس و ماتیو هدف داده شده را با از دست دادن 5 بازیکن، در آور 19 برآورده ساخت تا با تفاوت 5 ویکت به برتری دست یابد.
برای این کشور داوید وارنر 49 دوش، ماتیو 41دوش، مارکوس 40 دوش و مارش 28 دوش به دست آوردند.
در حالی‌که شاداب خان بهترین عمل‌کرد را داشت و 4 ویکت به دست آورد و یک ویکت دیگر نیز توسط افریدی کسب شد اما نتوانستند مانع شکست تیم شان شوند.
در نهایت این پاکستان بود که با تمام نمایش‌های درخشان در مرحله سوپر12، نتوانست از سد تیم آماده آسترالیا عبور کند و فینالی‌ست شود.
حالا با این نتیجه یکشنبه شب 14 نوامبر تیم‌های ملی آسترالیا و زیلاند جدید دیدار نهایی را از ساعت 6:30 شام به وقت کابل برگزار خواهند نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала